Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، « موکب سیار کودک و نوجوان » طرحی است که جمعی از مربیان کانون مازندران به صورت داوطلبانه و با حمایت  این اداره‌کل  در استان مازندران برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی  ویژه کودکان و نوجوانان حاضر در مراسم اربعین به کشور عراق اعزام شدند؛ اجرا می‌شود.

قرار است مربیان کانون به مدت ۱۰ روز در مسیرهای منتهی به کربلا همچون: نجف به کربلا، مسیب به کربلا و طویریج به کربلا به انجام فعالیت‌هایی نظیر: نقاشی، اریگامی، سفالگری، بازی و سرگرمی، نمایش و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. بپردازند.

تعمیق فرهنگ اربعین حسینی برای گروه سنی کودک و نوجوان، انجام فعالیت فرهنگی و ایجاد فضای مناسب  برای کودکان و نوجوانان و انتقال پیام دوستی کودکان دو ملت ایران و عراق از جمله اهداف این موکب سیار است.

گفتنی است در این برنامه، دست سازه‌های هنری اعضای کانون پرورش فکری مازندران  به زائران کوچک حرم اهدا خواهد شد.

بر همین اساس، موکب سیار کانون پرورش فکری مازندران، با نگاهی فرهنگی تلاش دارد تا در حوزه فعالیت‌های فرهنگی برای نونهالان، نوجوانان و جوانانی که به شوق زیارت سیدالشهدا(علیه السلام) همراه با خانواده‌های خود در این مسیر گام نهاده خدمات فرهنگی ارایه نماید.

به گزارش فارس، طی مراسمی با حضور مدیرکل، معاونان و کارشناسان اداره‌کل، گروه جهادی موکب سیار بدرقه شدند.

انتهای پیام / ۸۶۰۵۹/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: تعمیق فرهنگ اربعین حسینی کودک و نوجوان موکب سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۲۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم

در این مراسم، میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جشن بزرگ دبیران جوان به مناسبت روز معلم توسط کانون دبیران جوان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برگزار شد.

در این مراسم میهمان ویژه مادر شهیده معلم فائزه رحیمی حضور داشت که در کرمان به شهادت رسیده بود و با استقبال بالای دانشجو‌ها در هنگام ورود مواجه شد. از مادر شهیده بعد از گفتگوی گرمی که با مجری مراسم و دانشجو‌ها داشتند با نقاشی زنده‌ایی که توسط یکی از دانشجویان در حین مراسم صورت گرفت و یادگاری‌هایی دیگر تقدیر و تشکر شد.

طی این مراسم معاونت فرهنگی که به تازگی به این پست منصوب شدند سخنرانی داشتند و از دغدغه‌های خود و برای دانشجویان گفتند. بخش تقدیر از اساتید محبوب دانشکده‌ها با یادگاری‌هایی که توسط کانون دبیران جوان و معاونت فرهنگی تدارک دیده شده بود یکی دیگر از قسمت‌های جشن بود که مورد علاقه دانشجو‌ها قرار گرفت، چون خودشون در انتخاب آن‌ها نقش مستقیم داشتند.

در پی تقدیر‌ها از فعالین فرهنگی کانون‌ها که طی یکسال گذشته فعالیت آن‌ها باعث زنده نگه داشته شدن کانون‌های دانشگاه با تمام مشکلات توی مسیر بود تقدیر شد تا قدری از زحمات آن‌ها جبران شود؛ و در آخر گفتگوی صمیمانه دبیر دبیران کانون‌ها با دانشجویان و دعوت آن‌ها به فعالیت فرهنگی در کانون‌ها بود که گزارشی از فعالیت کانون‌ها ارائه کرد و از دانشجو‌های شرکت کننده در این جشن هم تشکر کرد.


اختتامیه جشن بزرگ با دیدار نهایی مسابقات جام بزرگ PES به همراه گزارشگری زنده یکی دیگر از دانشجویان جو فوق العاده ایی برای همه رغم زد که تا مدت‌ها در خاطر دانشجویان دانشگاه شهید رجایی خواهد ماند.

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • برنامه‌های جدید کانون پرورش فکری برای بچه‌ها
  • اعطای «گرنت» به تشکلهای دانشجویی تصویب شد
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • برگزاری جشن بزرگ دبیران جوان در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی به مناسبت روز معلم
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • کانون ایلام جزء کانون‌های پیشرو کشور است
  • تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان