Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:21:58 GMT

رئیس سازمان بازرسی کل کشور وارد اراک شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۲۷۸۳

رئیس سازمان بازرسی کل کشور وارد اراک شد

به گزارش خبرنگار مهر، ذبیح الله خدائیان در جریان سفر به استان مرکزی، دقایقی پیش وارد اراک شد و مورد استقبال استاندار، رئیس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و مقامات عالی این استان قرار گرفت.

حضور در شورای قضائی و اداری، بازدید از شرکت واگن پارس مپنا، شرکت در جلسه شورای دستگاه‌های نظارتی و دیدار با کارکنان بازرسی استان از جمله برنامه‌های رئیس سازمان بازرسی در سفر به استان مرکزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است معاونان سیاسی- قضائی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، حقوقی و مدیرکل حوزه ریاست در این سفر خدائیان را همراهی می‌کنند.

کد خبر 5583830

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بازرسی سازمان بازرسی کل کشور اراک ذبیح الله خداییان اربعین حسینی اربعین 1401 بوشهر زیرساخت های مرزی اربعین کرمانشاه ویروس کرونا مرز مهران گرگان خطبه های نماز جمعه آمار کرونا اردبیل خراسان رضوی آتش سوزی مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۲۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: رئیس سازمان اورژانس کشور در راستای بازدید از طرح‌های در حال ساخت برای سفری دو روزه وارد یاسوج شد.

وی بیان داشت: جعفر میعادی فر در این سفر از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس بازدید و سه پایگاه اورژانس را در استان کلنگ زنی می‌کند.

نیکویی نژاد تصریح کرد: بازدید از توانمندی‌ها و پایگاه‌های اورژانس استان، بررسی مسائل و مشکلات و برنامه‌های آتی این مرکز، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، و دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وی برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان، توافق با شرکت نفت برای راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از طرح احداث ساختمان ستاد مرکزی و نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، نشست خبری و مطبوعاتی با رسانه‌ها و دیدار با کارکنان و کارشناسان اورژانس استان را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کد خبر 6089834

دیگر خبرها

  • فضای جامعه برای مجرمان خشن و حرفه ای ناامن شود
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • تکریم بیشتر ارباب رجوع و پیگیری برنامه‌های نظارتی بر محاکم در اولویت دیوان عالی کشور
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • توصیه‌های رئیس دستگاه قضای البرز به شورای شهر کرج
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم