Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرگزاری داخلی در خصوص اظهارات رسمی متناقض در فدراسیون فوتبال گزارشی منتشر کرده است

یک خبرگزاری داخلی نوشت هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با مواضع و اظهارات نادرست و تناقض‌گویی‌ها، باعث افزایش شایعات و حاشیه‌ها پیرامون تیم ملی و آمدن و رفتن کی‌روش و اسکوچیچ شده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا، در طول دو هفته اخیر فشار افکار عمومی و رسانه‌ها بر فدراسیون فوتبال به دلیل انتخاب مهدی تاج افزایش چشمگیری داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعی که اعتماد عمومی به فوتبال را نیز دچار خدشه کرده است. این درحالی است که نخستین جلسه رسمی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور ۴ عضو جدید در حالی در مقر فدراسیون فوتبال برگزار شد که در پایان جلسه، سخنگو و برخی از اعضای هیات جلسه در برابر خبرنگاران پرتعدادی که در انتظار نتایج جلسه بودند حاضر و اظهارات نادرست و غیرواقعی را بیان کردند.

هیات رئیسه در این جلسه بعد از بحث و تبادل نظر درباره نیمکت تیم ملی فوتبال ایران و مساله آمدن کارلوس کی‌روش به ایران و رفتن دراگان اسکوچیچ و نوع جدایی این سرمربی بحث کرده بودند و حتی با هم توافق کردند که درباره سوالاتی که از محتوای جلسه پرسیده می‌شود، دروغ بگویند و تاکید کنند که هیچ بحثی درباره سرمربی جدید تیم ملی ایران نشده است.

به فاصله اندکی پس از این اظهارات نادرست، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در یک گفت‌وگوی رادیویی به طور ضمنی تایید کرد که با کی‌روش مذاکره شده و تکلیف او تا فردا یا دو، سه روز آینده مشخص خواهد شد. او تاکید کرد که این مساله ناشی از اختیار اعضای هیات رئیسه به او برای مذاکره با کارلوس کی‌روش و تعیین سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران است.

صادق نبودن اعضای هیات رئیسه و مهم‌تر از همه احسان اصولی، سخنگوی هیات رئیسه با مردم و رسانه‌ها و دامن زدن به شایعات منتج به ناراحتی دراگان اسکوچیچ و رها کردن کار در تیم ملی فوتبال ایران شده است.

مهدی تاج رئیس جدید فدراسیون فوتبال، مدتی قبل وعده داده بود در صورت رسیدن به پست ریاست این فدراسیون، برای بازگرداندن کی‌روش تلاش می‌کند. او پس از پیروزی در انتخابات، علاقه‌ای به دیدار با اسکوچیچ نداشت و نشان داد روی این تصمیم مصمم است.

در جلسه هیات رئیس فدراسیون نیز بحث‌هایی جدی بین اعضا بر ابقا یا اخراج دراگان اسکوچیچ پیش آمده است. در نهایت اما، موافقان کی‌روش حرف خود را به کرسی نشانده‌اند تا او، در صورت توافق نهایی یک بار دیگر به ایران برگردد.

نکته مهم این جلسه حرف‌های سخنگوی فدراسیون فوتبال بود. در شرایطی که برخی رسانه‌ها به خاطر ارتباطات‌شان با اعضای رئیسه خبر قطعی انتخاب کی‌روش و حتی جزئیات بحث‌های داخل جلسه را منتشر کرده بودند، احسان اصولی به طور کامل همه چیز را کتمان کرد و عجیب‌تر اینکه او تاکید کرد که برخی دوستان خودشان این شایعات را مطرح می‌کنند: «هیچ بحثی در خصوص کی‌روش نشد. در مورد تیم‌های ملی گفت‌وگو و طرح مساله شد اما در این خصوص بحثی انجام نشد. سرمربی تیم ما اسکوچیچ است. اصرار شما را برای اینکه یک چیزی را تکرار کنیم متوجه نمی‌شوم. حاشیه را که ما به وجود نمی‌آوریم. برخی دوستان دامن می‌زنند و بعد هم مطالبه می‌کنند که چه شد و چه اتفاقی افتاد؟ آنچه که اتفاق افتاده را برای شما توضیح می‌دهم. تحلیل خودم را نمی‌گویم.»

بی‌اعتمادی و فشار افکار عمومی به فدراسیون فوتبال برای انتخاب مهدی تاج از یک طرف و اکنون صادق نبودن هیات رئیسه درباره سرنوشت تیم ملی حساسیت‌ها به اعضای فدراسیون فوتبال را افزایش داده است و اگر همین روند ادامه داشته باشد به یقین حاشیه‌ها بر روند مدیریتی درست این فدراسیون چیره شده و اتفاقات ناگوار سال‌های آخر دوره گذشته مهدی تاج مجددا در فدراسیون تکرار خواهد شد.

اخبار داغ 

شعار هواداران استقلال علیه بازیکنان این تیم: بی غیرت! رونمایی از دستیار کی روش/ سرمربی لیگ برتری به تیم ملی می‌ آید! ابراز علاقه مهاجم آژاکس به منچستریونایتد؛ برایان بروبی: این یک رویاست! عذرخواهی چشم عقاب بابت پنهان ماندن گل سالم از دید فناوری خط دروازه

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال هیات رئیسه مهدی تاج تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟

به گزارش همشهری آنلاین،‌ مجید جلالی رییس کمیته توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال گفت: لیگ امسال فراز و نشیب زیاد داشت و دلیل آن وقفه‌ها بود. برخی بازی‌ها از نظر کیفی خوب است، اما این کیفیت در تمام تیم‌ها نیست و شما برای اولین بار است که می‌بینید فاصله تیم اول جدول با تیم هفتم و هشتم بیست امتیاز است و نشان می‌دهد تیم‌ها فاصله دارند. شما از تیم سوم که رد می‌شوید فاصله را حس می‌کنید. تیم‌ها بین سه تا چهار سطح است. این می‌تواند به دلیل بضاعت مالی آن‌ها باشد. چند تیم می‌توانند بازیکنان با کیفیت بگیرند و بقیه باید با دارایی خود بسازند.

وی در ادامه افزود: اگر دقت کنید وقتی پارسال آقای خمز آمد چقدر تبلیغ شد. یا مورایس. این‌ها مربیان خوبی هستند، ولی اینکه در لیگ ما موفق نمی‌شوند دلیلش این است که مربیان خوب خودمان هم نمی‌توانند روی یک ریتم جلو بروند. مربیان خوبی می‌آیند و یک دوره موفق هستند و بعد مثل بقیه می‌شوند. این به حوزه مربیگری ربطی ندارد. این وسط موضوعات دیگری هست که باید ردیابی کرد.

جلالی گفت: الان درباره قهرمانی حرف زدن مشکل است. یک لغزش و یک اشتباه می‌تواند قهرمان را تعیین کند. فعلا نمی‌توان پیش بینی کرد که چه می‌شود.

عضو ارشد فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت سرمربیگری تیم امید اظهار داشت: ما تمام تیم‌های خود گزینه هایم را آماده کردیم و منتظر جلسه هیات رئیسه هستیم که شاید ظرف هفت، هشت روز آینده برگزار شود.

درباره یحیی گل محمدی که گزینه اصلی سرمربیگری تیم امید بود گفت: درباره ایشان هم باید جلسه هیات رئیسه برگزار شود. ایشان جزو گزینه‌ها قرار دارد. درباره موضوع حضور احتمالی آقای گل محمدی در تراکتور هم باید گفت خب هر مربی‌ای در این سطح پیشنهاداتی دارد و ما نباید انتظار داشته باشیم معطل ما شود. ما یک صحبت مثبت داشتیم و همه چیز به جلسه هیات رئیسه برمی گردد.

جلالی در پاسخ به این سوال که برنامه هایش به عنوان رییس بخش توسعه و پیشرفت فدراسیون فوتبال ایران تا چه اندازه پیشرفت داشته است گفت: ما یک برنامه بلند مدت داریم که پیشرفت کرده و تا آخر خرداد ارائه می‌کنیم و تا پایان شهریور مصوب می‌کنیم. یک سری طرح برای لیگ‌های آینده داریم که هنوز وارد مرحله اجرا نشده است.

وی درباره برنامه‌های تیم ملی بزرگسالان نیز اظهار داشت: این در حیطه کاری من نیست. از اول هم قرار شد تیم بزرگسالان فعلا از حیطه بخش ما خارج باشد.

جلالی که از گذشته با محمد مایلی کهن اتباط خوبی داشته است درباره این اظهار نظر وی که گفته است جلالی دیگر با شاه هم فالوده نمی‌خورد گفت: اتفاقا زنگ زدم و با ایشان تلفنی صحبت کردم. گفتم حاجی بیا یک فالوده با هم بخوریم.

وی درباره این موضوع که آیا قصد ندارد میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی میانجیگری کند گفت: من قبلا این کار را کرده بودم؛ البته در سال‌های قبل و بین افراد دیگر و خیلی بازخورد خوبی نداشت و سعی می‌کنم ورود نکنم وگرنه دوست دارم این کار بشود منتها اگر فایده‌ای داشته باشد.

کد خبر 847246 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران محمد مایلی‌ کهن یحیی گل محمدی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • حمید رسایی: هیات رییسه مجلس باید امکانات ابتدایی مانند خانه و خودرو برای نمایندگان فراهم کند
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • جریمه بیانه نویسی باشگاه ها در صورت تکرار افزایش می یابد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد