Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:54:15 GMT

آمادگی دوغارون برای استقبال از زائران امام حسین (ع)

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۳۲۵۸

آمادگی دوغارون برای استقبال از زائران امام حسین (ع)

مهدی دونده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص اخبار مرتبط با ورود اتباع کشور افغانستان به عراق در رسانه‌ها اظهار کرد: بررسی صحت و سقم اطلاعات و اخباری که در رسانه‌های کشور عراق و ایران منتشر می‌شود، کار سختی است، با این حال ملاک ما آمادگی کامل مرز دوغارون برای استقبال از زائران امام حسین (ع) است، حتی اگر یک زائر وارد کشور شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تایباد افزود: ما با قوت در دوغارون مشغول فعالیت هستیم، سالن میزبانی به همراه فضاهای پیش بینی شده برای پذیرایی و استراحت آماده شده است، همچنین مسیر حرکت زائران از مسیرهای تردد ناوگان حمل و نقل نیز جداسازی شده است.

وی گفت: کشور میزبان قوانین خاص خود را دارد و این قوانین برای خود آنها اهمیت دارد، با این حال ما امیدواریم بستری که مهیا شده برای ورود زائران، مورد استفاده قرار گرفته و زائران بتوانند زمینی به سمت کشور عراق حرکت کنند یا اینکه به هر شیوه‌ای که این کشور اجازه می‌دهد به زیارت مشرف شوند.

دونده تاکید کرد: ما وظیفه خود را خدمت رسانی می‌دانیم و واقعاً خیرین تایباد و تمام دستگاه‌های کشور مستقر در شهرستان پای کار آمدند و شبانه روزی در حال تلاش هستند و امیدواریم بتوانیم کار در خور شأن و جایگاه زائران امام حسین (ع) انجام بدهیم.

کد خبر 5583881

منبع: مهر

کلیدواژه: خراسان رضوی تایباد اربعین حسینی مرز دوغارون افغانستان عراق اربعین حسینی اربعین 1401 بوشهر ویروس کرونا زیرساخت های مرزی اربعین کرمانشاه گرگان مرز مهران خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی آمار کرونا مشهد اردبیل آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۳۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید شعبانی پیش از ظهر دوشنبه در جلسه قرارگاه راهیان نور کردستان با بیان اینکه سال گذشته ۳ هزار نفر به مراسم ارتحال امام اعزام شدند، اظهار کرد: امسال چهار هزار نفر از کردستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام (ره) اعزام می‌شوند.

وی بیان کرد: سال گذشته دستگاه‌های متولی متعهد به تأمین ۷۱ اتوبوس برای اعزام زائران و شیفتگان حضرت امام (ره) به مرقد ایشان بودند چه برخی از دستگاه‌ها به تعهدات خود عمل نکردند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت‌المقدس یادآور شد: برای اعزام زائران به مراسم ارتحال امام (ره) ۶۰ درصد هزینه‌ها در زمینه تأمین اتوبوس برعهده ادارات و ۴۰ درصد مابقی نیز به عهده استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی است.

شعبانی همچنین به اردوی راهیان نور پرداخت و اضافه کرد: سال گذشته ۵۲ هزار نفر از یادمان‌های شهدا در مریوان، سروآباد، بانه و سنندج بازدید کردند.

وی اضافه کرد: همچنین ۲۵ هزار نفر نیز از استان کردستان در سال گذشته به یادمان شهدا در جنوب اعزام شدند.

کد خبر 6098055

دیگر خبرها

  • پس لرزه ادعای صادق زیباکلام درباره جنگ ایران و عراق
  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • جزئیات اعزام زائران کردستانی به سالگرد ارتحال امام (ره)+فیلم
  • میزبانی حرم مطهر رضوی از زائران غیرایرانی در دهه کرامت
  • ثبت‌نام ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • میراحمدی: تصمیمات در خصوص سفر اربعین اتباع خارجی با ستاد مرکزی است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با حسین امیرعبداللهیان
  • ۴ هزار کردستانی به مراسم سالگرد ارتحال امام راحل اعزام می‌شوند
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت