Web Analytics Made Easy - Statcounter

نقیب، مسئول قرارگاه شهر نجف ستاد اربعین شهرداری تهران گفت: از صبح امروز ۵۰۰ نفر در قالب پاکبان فعالیت خود را جهت نظافت مناطق اطراف حرم امیر المومنین (ع) آغاز کردند.

وی افزود: با توجه به حضور گسترده زائران در شهر نجف در آستانه اربعین حسینی، پاکبانان با تجهیزات کامل در نقاط مشخص شده حضور پیدا می کنند و به صورت مستمر کار نظافت محل رفت و آمد زائران را انجام می‌دهند و ارائه خدمات تا روز اربعین ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نقیب با اشاره به ارائه خدمات فرهنگی در شهر نجف گفت: پایگاه فرهنگی سلام یا مهدی همزمان با آغاز به کار موکب نجف فعالیت خود را آغاز می کند.

وی ادامه داد: اجرای طرح زیارت نیابتی، تولید و توزیع پیکسل، واکس زائران، خیاطی برای کوله های آسیب دیده زائران و برگزاری برنامه های جمعی برای زائران شرکت کنندگان در مراسم بزرگ پیاده روی اربعین از جمله فعالیت های این پایگاه فرهنگی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اربعین حسینی نجف اشرف شهرداری تهران شهر نجف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۳۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان

سید محمدعلی حسینی‌نسب، سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان گفت: پروانه بهره‌برداری یک دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان در ماه اردیبهشت به حالت تعلیق درآمد و یک دفتر نیز لغو مجوز شده است. 

او افزود: پرونده دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کمیته نظارت بر این دفاتر بررسی شد که مجوز یکی از دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری با توجه به تخلفات صورت گرفته از جمله ارائه اطلاعات غیرواقعی در خصوص اجزای بسته سفر تعلیق شد. 

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی گیلان تصریح کرد: مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری دیگر نیز به دلایلی از جمله نداشتن فعالیت، دریافت اخطار تعلیق و تعطیلی مکان شرکت بدون اطلاع به اداره کل میراث فرهنگی استان لغو شده است.

به گفته حسینی نسب، شرکت‌ها و دفاتری که پروانه فعالیت آنها لغو شده یا به حالت تعلیق در آمده است، به استناد قانون، حق هیچ‌گونه ثبت نام و برگزاری تور‌های داخلی و خارجی و هرگونه خدمات ایرانگردی و جهانگردی را ندارند.

او همچنین گفت: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره‌برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحد‌های متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی استان گیلان اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان
  • تعلیق و لغو مجوز فعالیت ۲ دفتر خدمات مسافرتی در گیلان
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • اعلام آماده‌باش دستگاه‌های خدماتی البرز در پی اعلام هشدار هواشناسی
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • آغاز به کار چایخانه بابلسری‌ها در حرم رضوی