Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد مهدی فداکار با تأکید بر ضرورت فعال شدن سیستم نظارتی در این زمینه ابراز کرد: شهروندان افزایش قیمت و مشکلات را در این زمینه به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ محمد مهدی فداکار در هفتمین جلسه ستاد رابعین استان کرمان صبح امروز با اشاره به تغییر نرخ بلیط ناوگان اتوبوس کرمان گفت: هم اکنون قیمت اتوبوس چهل و چهار نفره،  ۵۹۷ تومان که با اختساب این قیمت، در هر اتوبوس دو میلیون تومان افزایش داشته است و قیمت اتوبوس وی آی پی،  ۸۷۵ هزار تومان که در هر اتوبوس، ۶۰۰ هزار تومان افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت فعال شدن سیستم نظارتی در این زمینه ابراز کرد: شهروندان افزایش قیمت و مشکلات را در این زمینه به سامانه ۱۴۱ اطلاع دهند.

وی با اشاره به اینکه مشکل مردم اتوبوس ها و خدمات آنهاست، بیان کرد: نباید خدمات اتوبوس ها کاهش پیدا کند و از تخلفات رانندگان جلوگیری شود و همچنین باید تغذیه در اردوگاه ها مورد توجه قرار گیرد و اقدامات در این زمینه شروع شود.

فداکار تصریح کرد: به منظور برگشت زائرین باید تیمی مستقر باشد و اگر یک اتوبوس به هر دلیل مشکل پیدا کرد، باید جایگزین شود که مردم معطل نشوند.

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۳۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 

محمدمهدی فداکار در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان در سال ۱۴۰۳ گفت: آموزش و پرورش یکی از ارکان مهم و عضو ستاد جوانی جمعیت است و سرمایه‌گذاری آموزش و پرورش در این حوزه به اندازه همه دستگاه‌ها می‌تواند موثر واقع شود.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش سهم بسزایی می‌تواند در تبیین اهمیت موضوع فرزندآوری داشته باشد، تغییر باور‌های غلط "فرزند کمتر، زندگی بهتر" تا حد زیادی بر عهده آموزش و پرورش است.

استاندار کرمان اظهار داشت: با هم‌افزایی و همکاری، اقدامات موثری برای جوانی جمعیت و فرزندآوری می‌توان انجام داد، از جمله اعطای کمک هزینه درمان ناباروری برای جوانان که کمک خوبی برای فرزندآوری است.

وی تصریح کرد: در راستای کمک به هزینه‌های درمان ناباروری، ۳۰ میلیارد تومان اعتبار در صندوق امداد ولایت قرار گرفته و به ۵۰ میلیارد تومان افزایش می‌یابد تا در اختیار خانواده‌ها برای درمان قرار گیرد. 

فداکار، راه‌اندازی اتاق کودک در دستگاه‌های اجرایی و ادارات را موجب امنیت خاطر مادران شاغل و کم شدن دغدغه فکری آنان دانست.

بنا به اعلام مدیر منابع مالی و اداری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، برای انتخاب معلم برتر، از دی ماه پارسال فراخوان داده شده و یک هزار و ۱۵۲ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۹۴ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

در این جلسه گزارشی از عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان در زمینه قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت ارائه شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دلار و سکه تا کجا کاهش پیدا می کنند؟
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • قیمت رحم اجاره‌ای؛ ۴۰۰ میلیون تا ۹۰۰ میلیون تومان!
  • مراکز دندانپزشکی دولتی در کشور افزایش می‌یابد
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • وضعیت دسترسی به داروهای خاص/ افزایش مراکز دندانپزشکی دولتی
  • نقش موثر آموزش و پرورش در فرهنگ سازی برای جوانی جمعیت 
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • افزایش بیماران خاص در کرمانشاه