Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:37:32 GMT

مشکلات پرداختی و تعرفه خدمات سلامت دهان و دندان حل شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۵۳۷۴

مشکلات پرداختی و تعرفه خدمات سلامت دهان و دندان حل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمال حیدری، در اجلاس مدیران و کارشناسان مسئول سلامت دهان و دندان کشور که در بیمارستان قلب شهید رجایی تهران برگزار شد، اظهار داشت: بودجه مناسبی برای توسعه زیرساخت‌های سلامت دهان و دندان در نظر گرفته شده که لازم است به درستی مدیریت و از ظرفیت گروه‌های جهادی نیز برای ارائه این خدمات به ویژه در مناطق محروم استفاده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دغدغه جدی وزارت بهداشت، ارائه خدمات سلامت دهان و دندان است چون پرداختی از جیب مردم برای هزینه‌های دندانپزشکی، بالا است. مشکلات پرداختی و تعرفه خدمات سلامت دهان و دندان برطرف شده و در برخی مراکز نیز شیفت بعد از ظهر راه اندازی می‌شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن تاکید بر لزوم تقویت آموزش‌های سلامت دهان و دندان در رسانه‌ها، گفت: باید برای توانمندتر شدن و بازآموزی نیروهای فارغ التحصیل شده از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی در مراکز بهداشتی، برنامه ریزی کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: لازم است کمیته‌های علمی و مشورتی برای حل مشکلات سلامت دهان و دندان تشکیل شود. از سوی دیگر تمام تلاش و هدف ما، باید ارتقای شاخص‌های این حوزه با استفاده از ظرفیت‌های علمی باشد.

کد خبر 5584075

منبع: مهر

کلیدواژه: دندانپزشکی بهداشت دهان و دندان کمال حیدری وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا آمار کرونا واکسن کرونا نظام سلامت شبکه سلامت واکسن آنفلوانزا اربعین 1401 اخبار سلامت سازمان غذا و دارو پروتکل های بهداشتی طرح دارویار سازمان نظام پزشکی دیابت سلامت دهان و دندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۵۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر بهداشت در حاشیه حیاط دولت گفت: خوشبختانه با تلاشی که وزارت بهداشت انجام داده و در جلسه صحن مجلس هم مطرح شد سرانجام دیروز ده هزار میلیارد تومان فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت تصویب شد که  به زودی اجرایی می شود. 

دیگر خبرها

  • وزیر بهداشت: اولویت در تامین دارو شرکت های دانش بنیان داخلی هستند/ خدمات درمانی برای کودکان تا ۷ سالگی رایگان شد
  • فوق العاده خاص کارکنان حوزه سلامت به زودی پرداخت می‌شود
  • خدمات رایگان وزارت بهداشت برای درمان کودکان
  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای
  • مصرف عسل چه کمکی به سلامت دهان و دندان می‌کند؟
  • تسویه حساب سهم بیمه سلامت با داروخانه ها/وضعیت بدهی یارانه دارو
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست