Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@01:35:02 GMT

کاهش قابل توجه تخلفات نانوایی‌ها در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۶۰۶۷

کاهش قابل توجه تخلفات نانوایی‌ها در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر داوود نایب فرجی با اعلام خبر کاهش قابل توجه تخلفات نانوایی‌ها در قزوین اظهار کرد: تعداد شکایات مردمی در بازه زمانی پنج ماه گذشته از ۵۰ تا ۶۰ مورد شکایت روزانه به ۱۰ مورد شکایت در روز رسیده است.

وی اضافه کرد: روزانه ۲۴ بازرس از سازمان جهاد کشاورزی و بسیج به صورت صبح و عصر در قالب تیم‌های دونفره بر فعالیت نانوایی‌هایی سطح استان نظارت کرده و تمامی موارد لازم را به متصدیان نانوایی متذکر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب فرجی با بیان اینکه برخی از تخلفات معمول و مرسوم نانوایی با تشدید بازرسی‌ها کاهش یافته است، گفت: با تجهیز دستگاه کارتخوان و همچنین نظارت میدانی و هوشمند بر نانوایی‌ها مواردی مثل عرضه آرد خارج از شبکه، کم فروشی، تعطیلی خودسرانه، الزام به تخمه دار کردن نان و مواردی از این قبیل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

این مسؤول تاکید کرد: برخی نانوایان متخلفی که قبلاً از چشم نظارتی قانون دور مانده و دست به تخلف می‌زدند، اکنون به دلیل حضور مستمر نظارت و با علم به اینکه بازرسان سازمان جهاد کشاورزی به صورت روزانه از آن‌ها بازرسی خواهند کرد، تخلفی نمی‌کنند.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

گفتنی است در استان قزوین یک هزار و ۶۲۹ واحد نانوایی فعالیت می‌کنند.

کد خبر 5584146

منبع: مهر

کلیدواژه: نانوایی قزوین محرم 1401 جهاد کشاورزی قزوین اربعین حسینی اربعین 1401 بوشهر کرمانشاه زیرساخت های مرزی اربعین ویروس کرونا گرگان مرز مهران خراسان رضوی اردبیل خطبه های نماز جمعه مشهد آمار کرونا زائران اربعین نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۶۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با تخلفات کم فروشی، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه آرد برخورد می‌شود.
محسن صیادی افزود:در طرح تشدید نظارت بر واحد‌های صنفی نانوایی، توسط مدیریت بازرسی نظارت اصناف، از ابتدای سال ۴۲۸ مورد بازرسی از نانوایی‌ها شهر انجام پذیرفته است.
مدیر بازرسی نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • هجوم ملخ ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • ثبت ۵۷۴ واحد پرورش طیور از قزوین در سامانه سماصط