Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@10:22:15 GMT

۵۷ موکب خراسان جنوبی از زائران اربعین میزبانی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۶۲۵۴

۵۷ موکب خراسان جنوبی از زائران اربعین میزبانی می‌کنند

استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال ۵۷ موکب استان، میزبان زائران اربعین امام حسین (علیه السلام) خواهند بود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزای تسنیم از بیرجند؛ جواد قناعت ظهر امروز  در گفت گو با خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت ستاد اربعین و مواکب خراسان جنوبی پرداخت و اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی های ستاد عتبات عالیات کشور، تعداد 50 موکب استان در شهر کاظمین و مابقی  در مسیر نجف تا کربلا مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: این موکب ها ارائه خدمات متعددی از جمله اسکان و تغذیه را برای زائران امام حسین(علیه السلام) بر عهده دارند. 

استاندار خراسان جنوبی متذکر شد: براساس گزارش رئیس ستاد عتبات عالیات استان، مردم خراسان جنوبی امسال کمک های بسیار خوبی را به مواکب اربعین داشته اند.

قناعت با اشاره به اینکه خراسان جنوبی از نظر موضوعات زیر ساختی و اقتصادی نسبت به دیگر استان‌ها کم برخوردارتر است، اظهارداشت: مردم این استان در موضوع اربعین و دیگر حمایت ها همواره حرف اول را در کشور می زنند که این نشان از دینداری مردم خراسان جنوبی می باشد. 

وی یادآور شد: طبق اعلام سفیر ایران در عراق، بیش از 70 درصد کمک ها و حمایت هایی که برای پذیرایی از زائران اربعین در شهر کاظمین صورت گرفته، از خراسان جنوبی است.

استاندار خراسان جنوبی  بیان کرد:  بیشتر این امکانات و پشتیبانی ها مردمی می باشد و دولت تنها بخشی از کار را بر عهده گرفته است.

مسیر و زمان برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در قزوین مشخص شد‌حال و هوای اربعین در مرز شرقی ایران/ ‌خدمت به زائران ‌در شرقی‌ترین نقطه ام‌القرای جهان اسلام + تصاویرگزارش تسنیم از ‌بزرگ‌ترین کاروان پیاده‌‌ اربعین در اهواز/ کاروان مشایه ‌راهی کربلا شد + فیلم

انتهای پیام/250

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها

قناعت استاندار خراسان جنوبی در همایش استانی شورا‌ها با تاکید بر این که اعضای شورا‌های اسلامی شهر و روستا اقدامات جهش زا انجام دهند؛ گفت: اعضای شورا‌ها می‌توانند با شناسایی سرمایه گذاران و بهره گیری از ظرفیت آنان در منطقه جهش اقتصادی ایجاد کنند و عمران و آبادانی منطقه را به بار بیاورند.

وی بر تسلط هر چه بیشتر اعضای شورا‌ها بر قوانین و مقررات تاکید کرد و افزود: اعضای شورا‌ها وحدت و انسجام شان را حفظ کنند و منافع عمومی مردم را در نظر گیرند.

عباس زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم گفت: از ظرفیت شورا‌ها باید به نحو مطلوب استفاده کرد و با توجه به شعار سال از توانمندی آنان در امور اقتصادی بهره برد.

همچنین اعضا شورا‌های اسلامی شهرستان‌ها به نمایندگی مشکلات شهرستان‌ها و روستا‌ها را بیان کردند.

قدردانی از شورا‌های برتر استان هم از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • تاکید بر انجام اقدامات جهش زا توسط اعضای شوراها
  • افتتاح ۱۷۶ طرح عمرانی با کمک شوراهای اسلامی در استان
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • توصیه های انتخاباتی استاندار/تنور انتخابات را گرم نگه داریم