Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@19:34:35 GMT

ثبت روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۶۶۸۶

ثبت روز بدون فوتی کرونایی در اردبیل

علی محمدیان اردی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بستری ۴ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان، اظهار کرد: خوشبختانه براساس آمار مراکز درمانی و علوم پزشکی در ۲۴ ساعت گذشته، فوتی به دلیل کرونا در استان اردبیل ثبت نشده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۹ بیمار به دلیل ابتلاء به کووید ۱۹ بستری هستند که از این تعداد ۵ بیمار در بخش آیآی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو کرونا بستری بوده و ۸ بیمار پس از بهبودی مرخص شده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: از نظر رنگ‌بندی شهرستان نیر و کوثر در وضعیت نارنجی، شهرستان پارس‌آباد، خلخال و گرمی در وضعیت آبی و شهرستان‌های اردبیل، سرعین، نمین، مشکین‌شهر، بیله سوار و اصلاندوز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

محمدیان اردی با تاکید بر رعایت جدی دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی همه مردم ادامه داد: شهروندان از عادی انگاری بیماری کووید ۱۹ خودداری کرده و ضمن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک را فراموش نکنند.

وی با اشاره به تداوم شیوع موج هفتم کرونا در استان اردبیل، افزود: به افرادی که بیش از ۶ ماه از دریافت آخرین دز واکسن کرونا آنها گذشته است، توصیه می‌شود که جهت تزریق واکسن یادآور به مراکز تزریق واکسن در سطح استان اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 5584029

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا سرعین شهرستان پارس آباد دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل شهرستان نیر اردبیل شیوع کرونا اربعین حسینی اربعین 1401 بوشهر کرمانشاه زیرساخت های مرزی اربعین ویروس کرونا گرگان مرز مهران خراسان رضوی اردبیل مشهد خطبه های نماز جمعه مرز خسروی آمار کرونا استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر شنبه در جمع رئیس و پرسنل راهداری و حمل و نقل شهرستان تنگستان ضمن گرامی داشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار داشت: تنگستان با دارا بودن بیش از ۵۵۰ کیلومتر راه‌ای اصلی، فرعی و بزرگ راهی به عنوان شهرستان سوم در استان بوشهر محاسبه می‌شود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: با تلاش و برنامه ریزی راهداری حمل و نقل جاده‌ای شهرستان شاهد مرمت، توسعه و پیشگیری بسیاری از حوادثی در جاده‌های هستیم.

وی یاد آور شد: بر اساس آماری که توسط رئیس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان ارائه شد تصادفات فوتی و جرحی نسبت به استان از کاهش بسیار خوبی برخوردار است و هم در پیک عبور و مرور جاده‌ای مشکلی در ایام سال وجود نداشته است.

وی اضافه کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تنگستان با دقت و خالصانه برای مردم در حال خدمات رسانی است که جای تقدیر و تشکر از رئیس و پرسنل آن دارد.

لطفی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشت با پیگیری و پشتیبانی که شد کارهای بسیار خوبی در حوزه‌های روستاها و بزرگراه‌های در سطح تنگستان صورت گرفته است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: باید در شهرستان کارهایی که نیاز است به خوبی در مسیر راه‌ها جهت اطلاع مردم انجام شود تا جلو هر گونه حوادث یا اتفاقات نا خوشایند گرفته شود.

وی افزود: در بعضی مسیرها در شهرستان ممکن است بار ترافیکی و عبور و مرور کمتری داشته است نیاز است خیلی از دور برگردان‌ها جا به جا و یا بازسازی شود.

کد خبر 6090243

دیگر خبرها

  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • کشف و جمع آوری ۱۸ قلم دارو و واکسن تاریخ گذشته در شهرستان بیرجند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • تزریق و تلقیح بیش از ۱۶۱ هزار دز واکسن فلج اطفال در همدان
  • مهرو موم محل غیرمجاز مامایی در اردبیل
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا