Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@12:29:13 GMT

دوره آموزشي مباني طراحي معابر شهري برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۶ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۵۷۳۴۵

خبرگزاری آریا- مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری تبریز از برگزاری دوره آموزشی مبانی طراحی معابر شهری بر اساس مباحث آشنایی کارکنان با آئین‌نامه‌ راه‌های شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛یعقوب انصاری با اعلام این خبر افزود: این دوره آموزشی برای شاغلان حوزه های حمل و نقل و ترافیک مجموعه شهرداری تبریز برگزار و پس از اتمام، آزمون پایان دوره در محل اداره آموزش اخذ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به ضرورت آشنایی کارکنان معاونت حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تبریز با پنج مبحث آئین‌نامه طراحی معابر شهری، گفت: این دوره آموزشی با همکاری معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تبریز تشکیل و برای هر کدام از فصل های پنجگانه آزمون مجزا برگزار می شود تا همکاران شاغل در صنوف مرتبط با جزئیات این آئین‌نامه مهم آشنایی کامل داشته باشند.
به گفته وی، در دوره آموزشی مبانی آئین نامه طراحی معابر شهری، مباحث مهم و کاربردی از قبیل سیستم حمل‌و نقل پایدار، نقش‌های مختلف معابر شهری، ارتباط آئین نامه طراحی معابر شهری با سطوح برنامه‌ریزی و طراحی، مبانی طراحی خیابان‌های شهری، معیارهای طراحی خیابان کامل و نقش‌های مختلف معابر شهری مورد تحلیل و آموزش قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز طراحی معابر شهری شهرداری تبریز دوره آموزشی آئین نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۵۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سیدرضا مظهری افزود: نسخه پیچی و فروش دارو همچنان تحت کنترل مسئول فنی داروخانه ها است و فقط حمل دارو با ابلاغ این آئین نامه با استفاده از سکوهای اینترنتی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: این آئین نامه با رعایت اصول حفظ سلامت بیماران، موجب سهولت دسترسی بیماران به داروهای مورد نیاز می‌شود.

مظهری افزود: توزیع دارو بر بستر اینترنت به زودی به صورت آزمایشی در چند شهر با دستور وزیر بهداشت آغاز می‌شود و بعد از ۶ ماه در سراسر کشور پوشش داده می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت گفت: بیماران با استفاده از سکوهای اینترنتی برای انتخاب نزدیک‌ترین داروخانه به محل سکونت می‌توانند داروی خود را سریع‌تر دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • وظیفه پلتفرم‌ها در عرضه دارو/ ۶ ماه اجرای آزمایشی در یک استان
  • افزایش جابه‌جایی درختان در دوره زاکانی
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور