Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمونه اینزاگی گفت تیمش مرتکب اشتباهات فنی زیادی شده و شاگردانش باید ضمن استفاده از موقعیت های خود، جلوی ارسال پاس گل کیمیش را می گرفتند. 

اینتر در اولین بازی این فصل لیگ قهرمانان در گروه C میزبان بایرن مونیخ بود و با نتیجه 2-0 شکست خورد. آنها کار سختی برای صعود از این گروه قدرتمند خواهند داشت. سیمونه اینزاگی پس از بازی در گفتگو با اسکای ایتالیا گفت:

بازی محکمی را در 20 دقیقه ابتدایی شاهد بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد ما با تیمی فوق العاده و بسیار مستحکم روبرو شدیم. آنها در حال حاضر یکی از بهترین تیم های اروپا هستند. روی پاس بلند کیمیش ما باید به عنوان یک تیم بهتر کار می کردیم و فضا را بهتر پوشش می دادیم. پس از گل اول بهتر شدیم، شانس هایی خلق کردیم اما همچنین روی توپ های آخر اشتباهات تکنیکی زیادی مرتکب شدیم. ژکو و کوریا فرصت داشتند تا بتوانیم به بازی برگردیم اما مقابل تیمی در این سطح باید عملکرد بی نقصی داشته باشید و ما بی نقص نبودیم. 

اینتر در این فصل سری آ اشتباهات دفاعی زیادی را مرتکب می شود و حالا در لیگ قهرمانان هم این اتفاق افتاد:

دو بازیکن ما نزدیک کیمیش بودند. باید او را پرس می کردیم و فضا را می بستیم اما او زمان بسیار زیادی در اختیار داشت و فضای خوبی در مقابلش بود تا آن پاس را ارسال کند. این درست است که ما اشتباهاتی داشتیم که در دربی مقابل میلان هم تاوان آن را دادیم. گل دوم و سوم میلان کاملا قابل اجتناب بود. من واکنش بزرگی از اونانا در بازی امشب به یاد نمی آورم اما باید در پرس و بستن فضاها بهتر کار می کردیم زیرا می دانیم بایرن بازیکنانی مانند سانه، مانه و کومان دارد که می توانند در هر لحظه به فضاهای خالی حمله کنند. وقتی بازی 1-0 بود، هنوز هر امکانی وجود داشت و ما نباید گل دوم را در دقیقه 67 دریافت می کردیم. 

اخبار داغ 

مهلت شش روزه فیفا به ایران برای دفاع در پرونده بازی با لبنان + سند واکنش اسکوچیچ به برکناری از تیم ملی / جلسه مربیان کروات در هتل المپیک واکنش راموس به درگیری با پاردس: حاضرم برای هم‌تیمی‌هایم آدم بکشم! مقاومت توخل برای جذب رونالدو یکی از دلایل اخراج: رونالدو جو رختکن را به هم می‌ریزد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۰۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت

مهاجم لهستانی سابق بایرن مونیخ می‌گوید رئال مادرید بازی‌هایی را می‌برد که باورتان نمی‌شود

طرفداری | مهاجم لهستانی بارسلونا در مورد تقابل دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

در جریان دیداری از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید مقابل هم قرار می‌گیرند. این دو تیم بهترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس را در مرحله یک چهارم‌نهایی حذف کردند و با انگیزه‌های فراوان خودشان را آماده این مسابقه می‌کنند. روبرت لواندوفسکی مهاجم پیشین بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد در مورد تقابل حساس این دو تیم صحبت کرده است.

بازی بسیار مهمی برای بایرن مونیخ در مقابل رئال مادرید بعد از یک فصل سخت است. به نظرم این مسابقه از آن دست بازی‌هایی است که هر دو تیم شانس یکسان و 50-50 دارند. هرگز نباید رئال مادرید را دست کم گرفت. آنها بازی‌هایی را می‌برند که باورت نمی‌شود، جایی که هیچ توضیحی برای آن وجود ندارد. آنها هرگز نمرده‌اند. رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود. آنها در کل زمین به عنوان یک تیم عمل می‌کنند. گاهی اوقات فکر می‌کنی که به برد نزدیک هستی، اما درنهایت (مقابل آنها) نمی‌بری.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • اینزاگی در اینتر ماندگار است
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • تونی کروس: پاس گلم به وینیسیوس؟ پاس خیلی خاصی نبود؛ به آینده فکر نمی‌کنم
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • بادشتوبر: هری کین باید ثابت کند مرد بازی‌های بزرگ است
  • نویر تنها یادگاری بایرن مونیخ از شب زانو زدن مورینیو!
  • تکراری‌ترین نیمه‌نهایی اروپا با معرکه مونیخ
  • روبرت لواندوفسکی: رئال مادرید هرگز تسلیم نمی‌شود؛ هیچ‌وقت نباید آنها را دست کم گرفت