Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@22:10:01 GMT

«امید وحدت» بدون سرمربی با پنجره بسته

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۶۰۹۹۴

«امید وحدت» بدون سرمربی با پنجره بسته

اتفاقی که در هفته دوم هم برای این تیم رخ داد و منجر به شکست با پنج گل مقابل خلیج فارس ماهشهر شد. ماجرای پنجره نقل و انتقالاتی امید وحدت تبدیل به یکی از عجایب فوتبال ایران شده‌ است. بدهی به میرو، مهاجم سابق اوکراینی و کوزین، مربی اسبق ایتالیایی شهرخودرو، موجب شد تا پنجره این تیم از زمستان فصل گذشته بسته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درنهایت رایزنی‌ها منجر به توافق میان باشگاه امید وحدت و طلبکارهای خارجی شد اما انگار این توافق نقش نوشدارو پس از مرگ سهراب را داشته و تا این لحظه پنجره باشگاه باز نشده‌ است.
نکته عجیب در این میان اما بدهی جدیدی است که فدراسیون فوتبال به باشگاه امید وحدت اعلام کرده‌ باید پرداخت کنند. گرچه طلب سوبا، بازیکن سابق پدیده، در دی‌ماه ۱۳۹۷ پرداخت شد اما هزینه دادرسی فیفا معادل ۱۹هزار فرانک همچنان باقی مانده و حالا فدراسیون به باشگاه امید وحدت اعلام کرده به جز استعلامی که از فیفا گرفته‌اند، برای باز شدن پنجره باید این مبلغ را هم پرداخت کنند. بدهی بابت هزینه دادرسی سوبا مربوط به دیروز و امروز نیست و به حدود چهار سال پیش باز می‌گردد. سؤال اینجاست چطور فدراسیون در تمام این سال‌ها به شهرخودرو اجازه فعالیت در عرصه نقل و انتقالات داده‌ است؟
بنگر از ماه گذشته هدایت این تیم را بر عهده گرفته و تمرینات را برگزار کرده اما هنوز یک بار هم روی نیمکت این تیم ننشسته و ترجیح داد در هفته دوم هم بازی تیمش مقابل خلیج فارس ماهشهر را از روی سکو نگاه کند. حالا از تهران خبر می‌رسد که مدیران شهرخودرو حاضر نیستند قرارداد او و دو تن از دستیارانش و سرپرست تیم را امضا کنند. در مورد قرارداد بنگر بحث بر سر مبلغ قرارداد است اما در خصوص دو دستیار او صحبت‌های عجیبی مطرح است. شنیده می‌شود جانشین بنگر هم در باشگاه انتخاب شده و علی حنطه قرار است سرمربی جدید امید وحدت باشد. نکته دیگر اما به شکل توافق مدیران امید وحدت و شهرخودرو بازمی‌گردد. پس از پاس شدن چک یک میلیاردی به مجموعه شهرخودرو، گویا چک ۴ میلیاردی دوم انتقال امتیاز برگشت خورده و حمیداوی می‌تواند تیم را دوباره مال خود کند.
ماجراهای عجیب و غریب فوتبال مشهد تمامی ندارد و مشخص نیست در نهایت چه سرنوشتی در انتظار تیم مشهدی است.

خبرنگار: شروین رمضانی

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: امید وحدت خراسان رضوی تیم فوتبال خلیج فارس ماهشهر امید وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۰۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!

به گزارش "ورزش سه"، قرمزپوشان اهوازی که هفته پیش شکست تلخی را مقابل مس رفسنجان در خانه متحمل شدند و در جام حذفی نیز بازی نداشتند، از چند روز قبل برای مسابقه بعدی خود در لیگ برتر آماده می‌شوند.

عبدالله ویسی از روزی که هدایت فولاد را بر عهده گرفته، هنوز نتوانسته با این تیم به برد برسد و از طرف دیگر نتایج اخیر سبب شده تا فاصله این تیم مطرح با پایین جدول کمتر شود و آنها خطر سقوط را احساس کنند.

در چنین شرایطی ویسی تمهیدات ویژه‌ای را قبل از بازی با آلومینیوم اراک در نظر گرفته است؛ او که روز چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیمش را در اراک به میدان می‌فرستد، تصمیم گرفته آرامش نفراتش را حفظ کند و برای این منظور آنها در سکوت کامل آماده می‌شوند.

در حالی که اکثر تیم‌های لیگ برتری از شرایط این روزهای خود هواداران شان را مطلع می‌کنند، بخش رسانه‌ای باشگاه فولاد با تصمیم عبدالله ویسی هیچ تصویری و خبری از آماده‌سازی این تیم منتشر نمی‌کند که این مسئله برای حفظ آرامش تیم در آستانه دیدار حساس با آلومینیوم است.

فولادی‌ها در روزهای گذشته مورد حمایت مسئولان کارخانه نیز واقع شدند و با اتحاد بیشتر کار خود را جلو می‌برند. آنها امیدوارند در سکوت کامل بتوانند شرایط خود را از نظر روحی و فنی بهبود ببخشند و مقابل آلومینیوم نمایش خوبی را ارائه کنند.

دیگر خبرها

  • الگری: به تمام اهداف خود نزدیک شده‌ایم و این یعنی فصل خوبی داشتیم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • ویسی، در و پنجره‌های فولاد را بست!
  • جنگ فرهنگی تنها عرصه‌ای که دشمن به آن امید بسته است
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ایران: بازی با ازبکستان جذابیت های خاصی خواهد داشت