Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@11:49:14 GMT

داستان عکسی از بارگاه امام حسین (ع)

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۶۱۱۰۸

داستان عکسی از بارگاه امام حسین (ع)

دوستش به فرمانده مقر قول داده بود تصویری از بارگاه امام حسین (ع) را همراه با سلام به حضرت (ع) بکشد. در آن زمان، محمدجواد در تبلیغات لشکر بود و کارهای نقاشی با او بود. نزدیک غروب وقتی محمدجواد بارگاه امام حسین (ع) را کشید، خطاب به دوستش با اشاره به پرچم کنار گنبد گفت: «حیف است، این پرچم باید قرمز خونی رنگ بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به گزارش ایسنا، محمدجواد روزی‌طلب از دوران کودکی بدون اینکه پیش استاد یا معلمی رفته باشد، نقاشی می‌کشید. وقتی هم جنگ تحمیلی آغاز شد، به بخش تبلیغات جبهه رفت و زمانی که منطقه آرام بود، کارهای فرهنگی و هنری انجام می‌داد. او در هنگام عملیات‌ها در میدان رزم حاضر می‌شد.

بیش‌تر رزمندگان آثاری از نقاشی‌های او را در دیوارهای خرمشهر، نمازخانه‌ها و قرارگاه‌ها دیده یا صدای روضه و مداحی‌هایش را نیز شنیده‌اند که با چه حزنی «السلام علیک یا اباعبدالله» زیارت عاشورا را می‌خواند.

اما آنچه نام  محمدجواد روزی‌طلب را برجسته کرده است، به لحظات پیش از شهادت او باز می‌گردد.

دوستش به فرمانده مقر قول داده بود تصویری از بارگاه امام حسین (ع) را همراه با سلام به حضرت (ع) بکشد. در آن زمان، محمدجواد در تبلیغات لشکر بود و کارهای نقاشی با او بود. نزدیک غروب وقتی محمدجواد بارگاه امام حسین (ع) را کشید، خطاب به دوستش با اشاره به پرچم کنار گنبد گفت: «حیف است، این پرچم باید قرمز خونی رنگ بشود.»

هنوز جمله محمدجواد تمام نشده بود که صدای سوت خمپاره پیچید. ترکشی بزرگ به پیشانی محمدجواد اصابت کرد و بالای گنبد رنگ سرخ خون گرفت.

شهید محمدجواد روزی طلب، مسئول پرسنلی تیپ امام حسن(ع) شیراز که در بیست و پنجم دی ماه سال ۶۵ به شهادت رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: امام حسين ع دفاع مقدس بارگاه امام حسین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۱۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تصاویر هولناک از کفتار‌هایی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند | خوردن گوش یک کفتار توسط دوستش!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پرچم یا حسین در تظاهرات حامیان فلسطین در لندن + فیلم
  • کتاب «رازهای زیارت اربعین» روانه بازار نشر شد
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • (ویدئو) تصاویر هولناک از کفتار‌هایی که به خودشان هم رحم نمی‌کنند | خوردن گوش یک کفتار توسط دوستش!
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • زمینه‌سازان شهادت امام حسین (ع)
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی