Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در هیئت تجمیعی طلاب حوزه‌ علمیه قزوین اظهار کرد: برخی از طلاب ایرانی زبان‌های مختلف دنیا را یاد گرفته‌اند و به کشورهای مختلف می‌روند، در میان آنان طلبه‌های قزوینی را هم داریم که بسیار در رواج فرهنگ دین در کشورهای دیگر مؤثر هستند.

وی ادامه داد: در حدیث آمده طوری علوم اهل بیت (ع) به مردم دنیا می‌رسد که شما نمی‌توانید در زمین کسی را پیدا کنید که دستش از علوم و معارف دین کوتاه باشد، یعنی هر کس هر کجای دنیا بخواهد بفهمد رسول اکرم (ص) چه کسی بوده، کربلا چه بوده، اربعین چیست، به‌راحتی می‌تواند به پاسخ این سؤال‌ها دست یابد و امروز نیز در همان شرایط قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه قزوین در استان قزوین با بیان اینکه اربعین با امید حرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: امام صادق (ع) سوره فجر را در رابطه با ائمه (ع) می‌دانند، آیه نخست یعنی «والفجر» را مربوط به حضرت حجت (عج) دانسته و در آیات بعدی نیز به ائمه دیگر می‌رسد، امام صادق (ع) در ادامه فرمودند دولت حق تشکیل می‌شود و دولت حبتر به دولت قائم ما وصل می‌شود.

رئیس شورای حوزه علمیه استان قزوین تأکید کرد: مرحوم طریحی در مجمع‌البحرین راجع به دولت حبتر می‌فرماید حبتر به چیزی می‌گویند که مدتش طولانی نباشد، امام صادق (ع) فرمود این دولت حبتر قبل از دولت امام زمان (عج) است که منجر به تشکیل دولت حقه امام زمان (عج) می‌شود، این نقشه‌ای سابقه‌دار است که از حضرت آدم شروع شده و آینده روشنی دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: نکاتی در رابطه با اربعین وجود دارد که لازم است همه ما آن‌ها را رعایت کنیم، وقتی به خانه برادران عراقی‌ می‌روید بنایتان این باشد که زودتر بروید و نمانید، به پذیرایی عراقی‌ها احترام بگذارید، عراقی‌ها میزبان ما هستند، به میزبان احترام بگذارید، به موکب‌داران ایرانی هم تأکید کرده‌ایم حواسشان باشد که میزبان اصلی عراقی‌ها هستند، اگر ما به میزبانی آن‌ها بی‌اعتنایی کنیم آن‌ها از ما می‌رنجند، تلاش کنیم این حرمت را بر آن‌ها نگه داریم، همچنین باید بدانیم آن‌جا مطرح کردن چیزهایی اختلاف‌انگیز به‌شدت خطرناک است و باید از آن پرهیز کنیم و در سفر اربعین باید چنین برادری‌هایی را تقویت کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین ایران عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

به گزارش بی بی سی، وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

دیگر خبرها

  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» به ضرب گلوله در بغداد کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره «تیک تاک» کشته شد
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است