Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان گفت: با انجام روند اداری، تخصیص و انتقال آب از سد کالپوش به‌زودی عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: سهمیه آب تخصیص یافته از سد کالپوش برای مردم این منطقه از محل پایاب سد به مخزن یکهزار و ۵۰۰ مترمکعبی منتقل خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان بیان کرد: برای انتقال آب سد کالپوش به مخزن ذخیره آب سه کیلومتر خط انتقال اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طاهری تصریح کرد: مخزن یک هزار و ۵۰۰ مترمکعبی نیز برای ذخیره آب آشامیدنی انتقالی از سد کالپوش ساخته شده است.

وی یادآور شد: شبکه توزیع آب به شهرک جدید حسین آباد کالپوش میامی اجرا شده و با اجرای طرح تخصیص آب از سد کالپوش، مردم این منطقه نیز از آب آشامیدنی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان خاطر نشان کرد: اکنون چهار کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرک جدید حسین‌آباد کالپوش میامی اجرا شده است.

وی اظهار داشت: برای تامین آب آشامیدنی در مناطق روستایی دشت شاد، کرنگ و باغچه در شهرستان میامی  ۱۸ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده و اکنون اجرای تصفیه‌خانه از محل اعتبارات محرومیت‌زدایی دنبال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب شبکه توزیع آب سد کالپوش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۱۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است

به گزارش خبرنگار مهر فرج الله فتح الله پور شنبه شب در جلسه بررسی مصوبات سفر هیئت دولت به استان گفت: بیشترین اعتبار مصوب سفر دولت در حوزه حمل و نقل و بخش کشاورزی بوده است.

وی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از اعتبار در قالب ماده ۵۶ بوده است.

وی تعداد مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ۱۷۶ مصوبه برشمرد و گفت: تاکنون از ۱۷ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ۱۱ هزار میلیارد تومان معادل ۹۶ درصد بودجه عمومی تخصیص یافته است.

فتح الله پور با عنوان اینکه ۲۱ درصد اعتبارات منابع داخلی و مولدسازی تأمین و تخصیص داده شده است، گفت: ۷۸ تسهیلات ماده ۵۶ و سایر موارد نیز پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مازندران گفت: در مجموع ۶۲ درصد از کل اعتبارات سفر پرداخت شده و ۲۰ درصد تسهیلات ۱۱ هزار و ۲۶۳ میلیارد تومان پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه بیشترین اعتبار تخصیص یافته در حوزه راه و شهرسازی بوده است، ادامه داد: در بخشی از حوزه‌ها میزان تخصیص‌ها بیش از اعتبارات مصوب بوده است.

فتح الله پور با اظهار اینکه ۷۸ مصوبه از مجموعه ۱۷۶ مصوبه اجرا شده است، تصریح کرد: همچنین ۸۹ مصوبه در دست اجرا و مابقی در دست پیگیری است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران گفت: ۴۴ درصد مصوبات ۱۰۰ تکمیل، ۱۳ درصد بین ۷۵ تا ۹۵ درصد، ۱۵ درصد بین ۵۰ تا ۷۵ درصد، ۱۱ درصد بین ۲۵ تا ۵۰ درصد و ۱۶ درصد زیر ۲۵ پیشرفت دارند.

کد خبر 6090432

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • تخصیص ۳۰۴ میلیارد اعتبار برای پروژه جهاد آبرسانی همدان
  • اجرای ۹ طرح آبرسانی در شهرستان خرمدره
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • تأمین آب آشامیدنی کهن دژ در بخش ناغان شهرستان کیار
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • آبفای لرستان ۱۰۰ پروژه در دست اجرا دارد