Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان صنعت ، معدن و تجارت هرمزگان حائز رتبه نخست ارزیابی عملکرد در شاخص های عمومی و اختصاصی بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی استان هرمزگان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از هرمزگان ،  بیست و پنجمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با هدف تقدیر از تلاشگران عرصه خدمت و ارتقاء فرهنگ تلاش و تعهد ، با حضور استاندار هرمزگان و سایر مقامات استانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است ، در این مراسم نتایج ارزیابی همه دستگاه های اجرایی در 2  بعد شاخص های عمومی و اختصاصی اعلام و سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در بین همه و از هر دو بعد موفق به کسب رتبه نخست در این جشنواره شد.

در حاشیه این مراسم ، رئیس سازمان صمت هرمزگان ضمن تبریک کسب رتبه نخست در ارزیابی عملکرد شاخص های عمومی و اختصاصی به کارکنان و علی الخصوص خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان گفت: کارکنان و مدیران متعهد مجموعه های صنعتی، معدنی و تجاری با تلاش و عزمی راسخ در راستای پیشبرد اهداف استان در یکساله نخست دولت سیزدهم اقدامات موثری داشته اند.

خلیل قاسمی افزود : مجموعه بزرگ صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با بهره گیری از منویات مقام معظم رهبری و برنامه های راهبری دانش بنیان و خاص در استان هرمزگان، در آینده ای نه چندان دور، بصورت خاص در کشور جلوه می نماید.

قاسمی با بیان اینکه ارزیابی های صورت گرفته، نشان می دهد که وظایف اداری دستگاه به نحو مطلوبی در سازمان صمت هرمزگان در حال اجراست، بیان داشت: موفقیت کسب شده حاصل تلاش و دست رنج همکاران و خانواده عظیم صنعت، معدن و تجارت استان است که این موفقیت بزرگ را به آنان تبریک عرض می کنم.

گفتنی است،  در این مراسم از برگزیدگان دستگاههای اجرایی با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره، تجلیل شد.

انتهای پیام

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شاخص جشنواره کسب برنا هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است

سخنگوی سازمان آتش نشانی از وقوع حریق گسترده انبار کالا در جنوب تهران خبر داد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران، آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی را شرح داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا درباره حادثه عصر امروز گفت: ساعت ۱۸:۵۴ دقیقه عصر امروز، یک مورد آتش سوزی گسترده به آدرس خیابان شهید رجایی بعد از بیمارستان هفت تیر، در مجتمعی که چند انبار دارد، به سامانه ۱۲۵ اعلام شد و در حال حاضر ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروی تجهیرات تنفسی، تانکر آب، نردبان هیدرولیکی و سایر تجهیزات لازم در محل حاضر هستند. 

وی افزود: در این محل مشاهده شد چند انبار بزرگ در کنار یکدیگر قرار دارند و دو انبار هر کدام به وسعت ۵۰۰ متر، دچار حریق شده اند. همچنین فضای باز مقابل آن حدودا هزار متر، که مقدار زیادی کارتن و لوازم یدکی دوچرخه در آن نگهداری میشد؛ کاملا شعله ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: آتش نشانان با کنترل آتش، از سرایت آن به سایر انبارها جلوگیری کردند و تنها محوطه جلوی یک انبار و خود آن دو انبار شعله ور شده بودند. 

ملکی گفت:در یکی از انبارهایی که شعله ور بود، انفجار های بسیاری رخ داد زیرا گفته می شد زیرا در این محل اسپری و افشانه نگهداری می شده است و سقف نیز تقریبا ریخته است.

وی افزود:همچنین چند کانتینر در محوطه وجود داشت که یکی از آنها سوخته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران ادامه داد: شعله زنی در محوطه باز انجام شده و آتش تحت کنترل است اما لکه بری این عملیات کمی زمان می برد؛ زیرا انبار ها پر از وسایل بوده اند و  عملیات همچنان ادامه دارد.  

ملکی گفت: خوشبختانه مورد مصدومیت و فوتی تاکنون نداشته ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد
  • شناسایی ۲۸۹ محدوده معدنی راکد و غیرفعال در آذربایجان‌غربی
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌یابد
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • افزایش تخصیص ارز به واحدهای تولیدی اردبیل
  • خواسته بافندگان فرش دستباف: بی گره‌ها و ربات باف‌ها هویت‌دار شوند
  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد