Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایتالیا در یک بازی حساس در رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مقابل فرانسه به پیروزی رسید.

به گزارش ایران اکونومیست ، در جریان مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲، تیم ملی والیبال ایتالیا به مصاف تیم ملی والیبال فرانسه رفت و با نتیجه نزدیک ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

این بازی در پنج ست و به ترتیب با نتایج ۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۱، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۲ و ۱۵ بر ۱۲ به سود والیبال ایتالیا پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فدراسیون جهانی والیبال پس از این بازی نوشت: ایتالیا پس از پیروزی بزرگ مقابل فرانسه به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه پیدا کرد. ایتالیا به عنوان قهرمان سه دوره جهان، برای اولین بار در ۱۲ سال گذشته به نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان صعود کرد. تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد درحالی به مرحله بعد صعود کند که قهرمان المپیک را شکست دهد. 

فدراسیون جهانی والیبال ادامه داد: برندگان مسابقات جهانی ۱۹۹۰، ۱۹۹۴ و ۱۹۹۸ تنها به یک برد با اولین مدال خود در ۲۴ سال گذشته فاصله دارند.  ایتالیا  فرانسه را در یک مسابقه پنج سته و میخکوب کننده شکست داد؛ نبردی که بازی بسیار خوبی را برای هواداران در پایتخت اسلوونی فراهم کرد. با این پیروزی، قهرمان اروپا نیز انتقام شکست‌های متوالی از قهرمان فعلی المپیک در اوایل این فصل، در جریان لیگ ملت‌های والیبال، از جمله شکست در نیمه‌نهایی این رویداد را گرفت.
 
سیمونه جیانلی، کاپیتان ایتالیا در پایان مسابقه گفت: شگفت‌انگیز است، اکنون یک احساس بسیار خوبی داریم. فرانسه یکی از بهترین تیم‌های ۱۰ سال اخیر است و بازی برابر آن‌ها بسیار سخت است زیرا آنها بازیکنان بزرگ زیادی دارند. تیم ما چند سال است که با آنها روبرو می‌شود و فکر نمی کنم بیش از چند بار برنده شده باشیم. شروع سختی داشتیم اما بعد، مسابقه برابر شد. به تیم بسیار افتخار می کنم. ما جوان هستیم اما قدرت، مهارت و انرژی زیادی داریم.

فدراسیون جهانی والیبال نوشت: سرمربی فرانسه که در سه دوره قهرمانی جهان به عنوان بازیکن در تیم ایتالیا حضور داشت، در تمام طول بازی سعی کرد راه حلی بیابد و همه بازیکنان به جز دو بازیکن در دسترس خود را به زمین فرستاد اما موفق نبود. 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: والیبال ، مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: والیبال مسابقات والیبال قهرمانی جهان ۲۰۲۲ فدراسیون جهانی والیبال والیبال ایتالیا والیبال قهرمانی تیم ملی والیبال قهرمانی جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۱۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • تمرین تیم ملی والیبال و یک تماشاگر ویژه: آقای رئیس!
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر