Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی از لغو ۶ ماهه پروانه یک شرکت مسافربری متخلف در پایانه مسافربری امام رضای مشهد خبر داد.

جعفر شهامت با اعلام این خبر اظهار کرد: بنا به دریافت گزارش مردمی و بازرسان اداره‌کل راهداری خراسان رضوی مبنی بر عدم رعایت فروش بلیت با نرخ مصوب اعزام زائران و مسافران مشهدالرضا(ع)، یک شرکت مسافربری متخلف با برخورد جدی و قاطع بازرسان اداره‌کل راهداری استان به شکل موقت از فعالیت منع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اقدام به موقع تیم‌های نظارتی مستقر در پایانه مسافربری امام رضا(ع) فرد خاطی که جزء کارکنان شرکت مسافربری بود شناسایی شد.

شهامت در خصوص وضعیت بلیت‌های فروخته شده بیان کرد: بازرسان و همکاران اداره‌کل راهداری خراسان رضوی با شناسایی مسافران زیان دیده مبالغ اضافه اخذ شده عودت و از این مسافران نیز دلجویی شد.

وی ادامه داد: با برگزاری کمیسیون رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل در روز گذشته، پروانه شرکت مربوطه طی تصمیم این کمیسیون به مدت ۶ ماه لغو شد. باتوجه به فرآیند قانونی اجرای آرای کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و موسسات حمل‌ونقل، رای مذکور به مدت ۲۰ روز در دادگاه‌های تجدید نظر قابلیت بررسی مجدد را خواهد داشت و درصورت تایید اجرایی خواهد شد.

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان رضوی، شهامت بیان کرد: سایر موارد قانونی مربوط به این تخلف توسط اداره‌کل راهداری استان پیگیری خواهد شد. همچنین تیم‌های ویژه بازرسی و نظارت در سطح پایانه مسافری امام رضا(ع) و شهرستان‌ها استقرار دارند تا بر عدم پذیرش نرخ‌های غیرواقعی نظارت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ترمینال مسافربری پایانه مسافربری مشهد لغو پروانه مسافر آژانس مسافرتي اداره کل راهداری شرکت مسافربری خراسان رضوی حمل ونقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • ترمینال و پایانه‌های مسافربری تبریز کجا هستند؟
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • فعالیت یک کشتارگاه طیور متخلف در ری متوقف شد
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • رونمایی از کتاب «جنبش علوی، هجرت رضوی» در مشهد
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • نقص فنی، پرواز مشهد - تهران را از آسمان به مبدا بازگرداند
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد