Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از موکب شهدای هسته‌ای دانشگاه ایلام و وزارت عتف و دانشگاه پیام‌نور مهران بازدید کرد.

 دکتر کلانتری در این بازدید اظهار کرد:  اربعین حسینی به واسطه تاثیرگذاری فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و ایجاد شور و نشاط در سطح جامعه، دارای اهمیت راهبردی است و لذا دانشگاه‌ها باید با برنامه‌ریزی از این ظرفیت برای ایفای رسالت اجتماعی خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 دکتر ویسه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ایلام با بیان اینکه برنامه‌های متعددی برای بزرگداشت اربعین حسینی توسط شورای فرهنگی دانشگاه مصوب شده است، تاکید کرد: تمام امکانات برای خدمات‌رسانی، اسکان و پذیرایی زائرین اربعین حسینی بسیج شده است، تا دانشگاه ایلام به رسالت خود به عنوان دانشگاه معین استان ایلام در این زمینه عمل کرده باشد.

همچنین  معاون فرهنگی واجتماعی وزارت علوم ،تحقیقات و فناوری از دانشگاه پیام نور واحد مهران بازدید کرد  و نشستی درخصوص خدمات رسانی به زوار اربعین حسینی(ع) برگزار شد.

 کلانتری،  معاون فرهنگی واجتماعی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ضمن تقدیر و تشکر از خدمت رسانی جهادی همکاران دانشگاه پیام نور استان ایلام درخدمت رسانی شایسته به زائران سید الشهداء (ع)به نقش محوری دانشگاه پیام نور استان ایلام بخصوص پیام نور مهران به عنوان خط مقدم خدمت رسانی در مرز عراق و ایران به همکاران محترم وزارت علوم اشاره کرد.

 دکتر اسفندیاری، سرپرست دانشگاه پیام‌نور استان ایلام به ارائه گزارشی ازخدمات ارائه شده به زوار اربعین حسینی در دانشگاه پیام‌نور مهران ونیز ۶مرکزواحد موجود در مسیر مبادی ورودی به استان ایلام ارائه کرد.

 اسفندیاری تصریح کرد: دانشگاه پیام نور استان ایلام وبویژه پیام نور مهران بصورت شبانه روزی پذیرای بیش از ۱۳۰۰نفر از همکاران دانشگاهی وزارت علوم ،تحقیقات وفناوری و خانواده های آنان است.

سرپرست دانشگاه از معاون وزیر درخصوص تخصیص اعتبار لازم جهت خدمات رسانی مطلوب‌تر به زائران اربعین درخواست مساعدت کرد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی منطقه ایلام دانشگاه پیام نور استان ایلام معاون فرهنگی پیام نور مهران دانشگاه ایلام اربعین حسینی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است

به  گزارش خبرآنلاین به نقل از ایسنا جواد کریمی‌ثابت صبح امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهش‌ماه) در آیین آغاز به کار میزگردها و پنل‌های تخصصی سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای گفت: شاهد برگزاری نخستین کنفرانس هسته‌ای در سطح بین‌المللی و به‌صورت گسترده هستیم که این رویداد علمی با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است.

رییس انجمن هسته‌ای ایران درباره تعداد آثار ارایه شده به این کنفرانس عنوان کرد: بیش از ۵۰۰ مقاله در سطح علمی بسیار بالا را دریافت کردیم که از میان آن‌ها، ۴۲۰ مقاله توسط داوران پذیرفته شد.

وی افزود: در جریان این کنفرانس ۳ روزه، برنامه‌ریزی شده تا ۱۶ میزگرد و پنل تخصصی برگزار شود که در حوزه‌های گوناگون که تمام فعالیت‌های هسته‌ای را پوشش خواهند داد.

کریمی‌ثابت گفت: حدود ۱۰۰ سخنرانی علمی در قسمت‌های گوناگون ارایه می‌شود که در مجموع بیش از ۵۰ سخنران خارجی خواهیم داشت که به‌صورت مجازی و حضوری در کنفرانس سخنرانی حضور دارند و به ارایه آخرین دستاوردهای علمی خود می‌پردازند.

رییس مرکز ملی نظام کیفیت و استانداردهای اتمی ایران تصریح کرد: نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در ۴ بخش سخنرانی‌های علمی، پوسترها، میزگردها و پنل‌های تخصصی و نمایشگاه جانبی برگزار خواهد شد.

گفتنی است مراسم افتتاحیه سی امین کنفرانس ملی هسته‌ای ایران و نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای با حضور محمد اسلامی، معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران، معاون وی، مدیران ارشد صنعت هسته‌ای، متخصصان داخلی و خارجی و ... عصر امروز (دوشنبه، ۱۷ اردیبهشت‌ماه) در اصفهان برگزار می‌شود.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903385

دیگر خبرها

  • رونق نشریات دانشجویی دغدغه‌مند و رو به جلوست
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • پذیرش ۵۳ درصدی دانشجو در مقطع دکتری به روش استادمحور
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • معاون سازمان انرژی اتمی: ایران میزبان یک رویداد علمی - هسته‌ای در سطح بین‌المللی است
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور ایلام
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی تیتر در دانشگاه فردوسی آغاز شد