Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم بدرقه کاروان خادمین موکب شهدای سازمان تأمین‌اجتماعی با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های سازمان تأمین‌اجتماعی و جمعی از مدیران و کارکنان سازمان انجام شد و اعضای این کاروان با عبور از زیر کلام‌الله مجید و تبرک به کلام خداوند، عازم این سفر معنوی شدند. معاون فرهنگی، اجتماعی و امور استان‌های این سازمان در این مراسم با اشاره به عظمت اربعین حسینی (ع) و توفیق حضور در این مراسم گفت: سعادت و توفیق زیارت اربعین حسینی و خدمت به زوار امام حسین (ع) نصیب شما شده است و باید قدر آن را بدانید و برای امت اسلام و مردم عزیز کشورمان دعا کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر احمد اسفندیاری خدمت به زوار امام حسین (ع) را ارزشمند و دارای برکات و توفیقات فراوانی توصیف کرد و افزود: ستاد ویژه اربعین سازمان به دستور دکتر موسوی، مدیرعامل از اردیبهشت ماه تشکیل شد و پیرو ابلاغ ریاست‌جمهوری مبنی بر تسهیل‌گری دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری باشکوه اربعین، سازمان برنامه‌های متعددی را تدوین کرد. از آن جایی که سازمان تأمین‌اجتماعی بیش از ۵۳ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد و قطعاً جمعیت فراوانی از زوار از خانواده بزرگ سازمان هستند، سازمان تأمین‌اجتماعی سه موکب درمانی با امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروی متخصص در مرز‌های مهران، شلمچه و چزابه دایر کرد و در کربلای معلا نیز موکب درمانی این سازمان از چند روز آینده در خدمت عاشقان و زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) است.

وی اظهار داشت: در ماه‌های گذشته برای حضور همکاران خادم در موکب سازمان، فراخوان دادیم و همکاران داوطلب فراوانی در این فراخوان ثبت‌نام کردند و در این جمعیت گروه‌های مختلفی از همکاران از سراسر کشور با تخصص‌های مختلف عازم کربلای حضور دارند.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 سازمان تأمین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۱۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • از مشهد تا کربلا با پای دل در طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان