Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:34:07 GMT

تاج: فقط قتل و آدم‌ربایی در پرونده‌ام نبود!

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۶۵۰۵۷

تاج: فقط قتل و آدم‌ربایی در پرونده‌ام نبود!

نشست خبری مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در آکادمی تیم های ملی فوتبال ایران آغاز شد.

به گزارش ایسنا، بعد از تغییر و تحولات روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران و جدایی اسکوچیچ و انتخاب کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی این تیم، مهدی تاج،‌ رئیس فدراسیون فوتبال در نشست خبری پیرامون این اتفاقات صحبت کرد. این نشست از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) در حضور اهالی رسانه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج در آغاز این نشست درباره پرونده‌های بازش در قوه قضاییه صحبت کرد. او گفت: خودم یکسری صحبت‌ها دارم که می‌خواهم عنوان کنم. من حدود ۴۰ سال است که کار مدیریتی می‌کنم و در بخش‌های مختلفی کار کرده‌ام. هر زمان صحبت از پرونده ویلموتس می‌آید می گویند فساد ویلموتس! این پرونده شبیه پرونده برانکو، استراماچونی و کالدرون است اما پرونده ویلموتس را با نام فساد می گویند و در ذهن مردم با همین اسم می آید.

او درباره بحث پرونده فولاد مبارکه نیز گفت: من بازنشسته فولاد مبارکه بودم. من ماهی ۲۰ میلیون در  سه سال گرفتم. هرکسی هر پرونده دیگری از من دارد منتشر کند. یکسری از هفته گذشته سازمان یافته کار کردند و ناگهان همه رسانه‌ها نوشتند که قوه قضایی تمام جرایم تاج را منتشر کرد که فقط قتل و آدم ربایی در آن نبود. تنها نامه‌ای که برای قوه قضاییه آمد استعلام دبیرکل از دادستان بوده که پرسیدند چند پرونده باز دارد که همین سه پرونده را اعلام کردند.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي تاج تيم ملي فوتبال ايران فدراسيون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۵۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم

به گزارش ورزش سه، استیون جرارد سرمربی انگلیسی الاتفاق عربستان و بازیکن سابق لیورپول در گفتگو اختصاصی که با رسانه لیگ عربستان داشت درباره نکات شخصی زندگی‌اش صحبت کرده است.

او ابتدا گفت: من به ورزش علاقه زیادی دارم، بنابراین سعی می‌کنم در این رشته بمانم و شغلی مرتبط با فوتبال یا شاید ورزش دیگری پیدا کنم. در دوران کودکی تنها اوقات فراغت من این بود که در تلویزیون به تماشای فوتبال بنشینم.

او ادامه داد: توصیه‌ای که من به بازیکنان جوان می‌کنم این است که رویاهای خود را محدود نکنند و تا زمانی که به آن‌ها نرسیدند، سخت و با پشتکار باشید. آدم‌های موفق با انگیزه و منظم هستند و تا زمانی که به موفقیت برسید، من معتقدم که باید این مسیر را ادامه دهند.

جرارد در مورد انتخاب سه بازیکن خود برای پیوستن به تیم تاریخی مدنظرش گفت: زین الدین زیدان را قطعا انتخاب خواهم کرد، زیرا او الگوی نسل من بود و بهترین هافبک جهان بود، بنابراین زیدان را انتخاب خواهم کرد. بعد از آن هم رونالدو و مسی را انتخاب می‌کنم که بهترین بازیکنان جهان در دوران بازیگری من بودند و به رقابت با آنها افتخار می‌کنم.

مربی انگلستانی الاتفاق در خصوص نحوه شخصی خودش پاسخ داد: وقتی سر کار نیستم، فقط به خانواده فکر می‌کنم. من فردی هستم که خیلی به خانواده‌ام وابسته هستم و 3 دختر و یک پسر دارم که همیشه با آنها فوتبال بازی می‌کنم و با آنها درباره فوتبال بدون خسته شدن صحبت می‌کنیم. برای خانه رفتن همیشه مشتاق بودم چون می‌دانم یک خانواده دوست‌داشتنی منتظر من هستند.

دیگر خبرها

  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرده است
  • اظهارات جنجالی دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودکشی نکرد! / پرونده باز است
  • دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند/او برای برگشت از سفر، چندین قرار کاری گذاشته بود و قول داده بود برای دیدن خواهرش به زاهدان برود
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم نرفته بود شمال که خودکشی کند
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: پدرم خودش را نکشت
  • ادعای دختر کیومرث پوراحمد: «پدرم خودش را نکشت ، می‌دانست چه بلایی می‌خواهد سرش بیاید»
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است