Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری همایش پیاده روی ویژه اربعین حسینی در ۹ شهرستان این خبر داد.

حجت الاسلام سید رضا افتخاری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بکارگیری ابعاد فرهنگ عاشورا به عنوان ظرفیتی انسان ساز در جامعه ضروری است، گفت: پیروی از فرهنگ عاشورا نقش مهمی در زندگی فردی و اجتماعی افراد و شکل دهی به شخصیت‌ها دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اربعین حسینی ظرفیتی برای تفکر تک تک افراد جامعه است و باید به بهترین شکل ابعاد آن در سطح جامعه تبیین شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری همایش‌های شهرستانی به مناسبت اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: در مرکز استان و چند شهرستان برگزاری همایش پیاده روی ویژه اربعین حسینی دیده شده است.

افتخاری تصریح کرد: اجرای برنامه‌های پیاده روی برای ۲۶ شهریور با برپایی چند موکب و ایستگاه در مسیرها در برنامه داریم.

وی ادامه داد: در شهر یاسوج همایش از «امامزاده عبدالله تا امامزاده مختار» در ساعت ۸ صبح و از «میدان جهاد تا امامزاده مختار» در ساعت ۹ و ۳٠ دقیقه صبح پیش بینی شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در شهرستان دنا از «امامزاده سید محمد تا امام زاده عسکر کریک» در ساعت ۸ صبح با برپایی سه موکب و ایستگاه صلواتی برای طول مسیر پیاده روی اربعین را خواهیم داشت.

افتخاری تاکید کرد: پیاده‌روی جاماندگان اربعین در دهدشت از جلوی «سپاه تا امامزاده آقامیر» در ساعت ۱۶ و ۳٠ دقیقه عصر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در شهرستان گچساران از «فلکه فرودگاه تا امامزاده جعفر(ع)» و از ساعت ۷ صبح این همایش برگزار می‌شود، تصریح کرد: همایش جاماندگان اربعین در شهر پاتاوه در ساعت ۸ صبح از جلوی «گلزار شهدا تا امامزاده بی بی‌خاتونین روستای کره» برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: همایش پیاده‌روی جاماندگان اربعین در بهمئی با سه موکب ساعت ۶ صبح از فلکه مرکزی این شهر به سمت گلزار شهدای گمنام اجرایی می‌شود.

افتخاری افزود: در چرام از ساعت ۱۵ در مسیر «مساجد شهر به سمت امامزاده بی‌بی رشیده» با پذیرایی ۶ موکب این برنامه برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: در شهرستان لنده از ساعت هفت صبح از جلوی «سپاه تا تپه نور الشهدا» و در شهرستان مارگون ساعت ۱۰ صبح از «مصلی تا تپه نور الشهدا» اجرایی همایش پیاده روی را خواهیم داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد همایش پیاده روی برگزاری همایش برگزار می شود اربعین حسینی تا امامزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۶۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد و با همکاری معدن سنگ آهن سورک ندوشن، همایش آموزشی مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد در محل خانه فرهنگ دکتر اسلامی این شهر برگزار شد.


این همایش با حضور محمدی مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و با تدریس مهندس دشت آبادی رئیس اداره بازرسی کار آن اداره ک و مسئولین ایمنی شرکت‌های شهرستان میبد برگزار شد.


رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میبد، هدف از برگزاری این همایش آموزشی را ارتقاء سطح دانش مسئولین ایمنی در راستای افزایش سطح ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار در سطح کارگاه‌های شهرستان عنوان نمود.


علائی در پایان، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران شهرستان به ویژه کارگران بخش ندوشن تبریک گفت و خواستار رعایت هر چه بیشتر نکات ایمنی در کارگاه‌های شهرستان توسط کارگران و کارفرمایان شد.


در پایان از ۳ نفر از مسئولین برتر شرکت‌های شهرستان به شرح ذیل تجلیل به عمل آمد.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در استان
  • اعلام میزان بارش‌های اخیر تا ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه دیروز
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • شاه کلید تولید و اقتصاد جامعه، کارگران هستند
  • تدارک برگزاری هفته فرهنگی شهرستان زرندیه
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • برگزاری همایش ایمنی وبهداشت شغلی شرکت‌های شهرستان میبد