Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعلام رسمی مهدی تاج درباره شروع مذاکرات برای حضور جواد نکونام در کادرفنی تیم ملی فوتبال یک ابهام بزرگ را ایجاد کرده؛ اینکه کدام مربی هدایت فولاد را در سال سخت و پرفشار پیش رو برعهده خواهد گرفت.

فولاد که تنها نماینده ایران در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود؛ در فصل جاری با جذب ستاره‌های پرتعداد روی قدرت رهبری نکونام حساب ویژه‌ای باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان سابق تیم ملی که به‌خاطر فولاد و برنامه‌های آینده این تیم پیشنهاد استقلال را رد کرد و در اهواز محبوب‌تر شد، حالا در یک دوراهی سخت قرار گرفته که احتمالا منجر به اتخاذ تصمیم بر جدایی توسط او خواهد شد.

بعد از قطعی شدن حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی، شایعه دستیاری نکونام مطرح شد و حالا این مسئله به قطعیت نزدیک شده است. تا جایی که امروز مهدی تاج در نشست خبری خود به‌طور رسمی موضوع پیوستن نکونام به کادرفنی تیم ملی را تایید و البته اعلام کرد برای این منظور باید برخی موانع از سر راه برداشته شوند.

پرواضح است که منظور رئیس فدراسیون فوتبال از موانع موضع گیری مدیران باشگاه فولاد خوزستان است. بدون‌شک برای مدیران فولاد که روی موفقیت تیم خود با نکونام برنامه ریزی کرده‌اند؛ موافقت با جدایی این مربی سخت خواهد بود. اما مسئله فوتبال ملی و اینکه کی‌روش به نکونام اعتماد دارد به احتمال فراوان منجر به شکسته شدن مقاومت گرشاسبی و هیئت‌مدیره باشگاه خوزستانی خواهد شد.

گرشاسبی در مقطعی که کمیته فنی فدراسیون فوتبال با سرپرستی ماجدی قصد برکناری اسکوچیچ را کرده بود، در مصاحبه‌ای اعلام کرد به‌خاطر تیم ملی مخالفتی با جدایی نکونام نخواهد داشت و حالا نیز مدیران فدراسیون امیدوارند او بار دیگر با این درخواست موافقت کند.

موضوع مهم اما بحث انتخاب جایگزین نکونام توسط مدیران فولاد است؛ طی روزهای گذشته موازی با بحث رفتن نکونام به تیم ملی، شایعاتی درباره سپردن سکان هدایت فولاد به دراگان اسکوچیچ، سرمربی برکنار شده تیم ملی در فضای مجازی پیش آمد. اگرچه ظاهرا مذاکرات شفاهی‌ای نیز میان فولادی‌ها و اسکوچیچ شکل گرفته و نکته مهم اینکه این مربی کروات فعلا در گفت‌وگوهای اولیه پیشنهاد جایگزینی نکونام را رد کرده است.

از سوی دیگر مدیران فولاد تاکنون هیچ پیش فرضی را برای انتخاب سرمربی جایگزین بررسی نکردند. قطعا با توجه به شرایط خوب فولاد و اینکه تیم با نظر مستقیم نکونام بسته شده، آنها دوست ندارند سرمربی خود را از دست بدهند اما اگر بخواهند به این جدایی رضایت بدهند آنوقت باید چه سریع‌تر نسبت به انتخاب جایگزین اقدام کنند. چراکه بازی‌های لیگ در جریان است و طولانی‌شدن روند تغییرات در این مقطع می‌تواند به ضرر تیم فولاد شود.

کد خبر 704265 برچسب‌ها خبر مهم دراگان اسکوچیچ - تیم ملی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: خبر مهم دراگان اسکوچیچ تیم ملی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۶۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ سه ماه قبل به طور رسمی اعلام کرد که در پایان فصل جاری لیورپول را ترک می‌کند و پس از 9 سال همکاری با قرمزها از این جمع جدا می‌شود و حالا با توجه به قطع همکاری او در هفته‌های منتهی به پایان فصل، بحث انتخاب جانشین‌اش هم جدی‌تر از همیشه شده است.

طی هفته‌های گذشته بحث حضور آرنه اسلات در لیورپول به جای یورگن کلوپ جدی‌تر از سایر گزینه‌ها به میان آمد که سرمربی فاینورد و علیرضا جهانبخش به آن واکنش جدی نداشت تا اینکه پس از دیدار مقابل گو اهد ایگلز نسبت به این موضوع پرداخت و از علاقه‌اش به قرمزهای انگلیس صحبت کرد.

اسلات که هفته قبل قهرمانی در جام حذفی هلند را همراه با فاینورد به دست آورد و تجربه قهرمانی در لیگ اردیویسه را نیز دارد، یکی از جدی‌ترین گزینه‌های باشگاه لیورپول است و البته این سرمربی هم اعلام کرد علاقه زیادی به رقم خوردن این انتقال دارد.

سرمربی فاینورد پس از برتری سه بر یک تیمش مقابل گو اهد ایگلز در هفته سی و یکم لیگ اردیویسه هلند که منجر به کسب سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا هم شد، نسبت به احتمال حضورش در لیورپول در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که گفتم، دوست دارم به لیورپول بروم. دو باشگاه فاینورد و لیورپول در حال مذاکره هستند و رفتن به لیورپول قدم بعدی برای من خواهد بود.

او با بیان اینکه دوران خوبی را همراه با فاینورد سپری کردم، یادآور شد: وقتی نام باشگاهی مثل لیورپول در میان باشد، تو دیوانه‌ای اگر به آن فکر نکنی! این یک قدم عالی برای من در دوران مربیگری خواهد بود. باشگاه‌ها در حال مذاکره با یکدیگر هستند و من هم منتظر هستم تا نتیجه را ببینم.

سرمربی موفق فاینورد تاکید کرد: من باور دارم که باشگاهم اجازه حضور در لیورپول را می‌دهد، چراکه این یک قدم خیلی بزرگ برای من خواهد بود. مذاکرات دو باشگاه به خوبی پیش می‌رود و من در انتظار تایید این انتقال خواهم بود. در فاینورد خوشحال هستم، اما حضور در لیورپول یک فرصت فوق‌العاده است.

دیگر خبرها

  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • برگزاری تمرین امروز استقلال با حضور یک میهمان خاص
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • قاسم‌پور: مدیران آگاه و سالم باشند کار فوتبال خوب پیش می‌رود
  • بی‌میلی رایان خرافنبرخ به جدایی از لیورپول
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • اسلات: مگر دیوانه‌ام پیشنهاد لیورپول را رد کنم
  • پیشنهاد به ژاوی: دستیار پپ را جای برادرت بیاور!