Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-08@03:43:12 GMT

ادعای کاخ سفید: مذاکرات برجامی ادامه دارند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۶۷۰۱۱

ادعای کاخ سفید: مذاکرات برجامی ادامه دارند

مقام کاخ سفید علی‌رغم بیان اینکه اختلافات در مذاکرات رفع تحریم‌ها باقی است، گفت: «مذاکرات فعال برای احیای توافق هسته‌ای ادامه دارند.» - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جان کربی هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید در اظهارنظری درباره مذاکرات رفع تحریم‌های وین مدعی شد واشنگتن کماکان به مسیر دیپلماسی با ایران متعهد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام کاخ سفید علی‌رغم بیان اینکه اختلافات در مذاکرات رفع تحریم‌ها باقی است گفت: «مذاکرات فعال برای احیای توافق هسته‌ای ادامه دارند.»

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۷۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!


به گزارش تابناک به نقل از شبکه «العربیه»، «ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی امروز در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: (به موقع) به غزه حمله نکردیم و با هفتم اکتبر مواجه شدیم... سریع حمله نکردیم و با حمله دقیق روبه رو شدیم... نتانیاهو همین الان به رفح برو!

در همین ارتباط نتانیاهو گفت که این رژیم نمی‌تواند خواسته‌های حماس را برای پایان دادن به جنگ بپذیرد، نیروها را از غزه خارج کند و به دنبال آن، این جنبش قدرت را در دست بگیرد.

وی همچنین با تکرار اهداف متوهمانه از جنایات در نوار غزه، ادامه داد: اسرائیل شرایطی را نمی‌پذیرد که تسلیم شود و تا زمان دستیابی به اهداف به جنگ خود ادامه خواهد داد.

این اظهارات درحالی بیان شده است که مذاکرات برای دستیابی به آتش‌بس در نوار غزه در پایتخت مصر ادامه دارد و شبکه اخباریه قاهره به نقل از یک منبع بلندپایه در هیات امنیتی مصر که میانجیگری در روند مذاکرات رژیم صهیونیستی و حماس را بر عهده دارد، افزود دو طرف درباره بسیاری از مسائل مورد اختلاف به اجماع رسیده‌اند.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو کار مذاکرات با حماس را پیچیده کرد
  • پایان دور اول مذاکرات قاهره/ هیئت حماس مصر را ترک کرد
  • رویترز از سفر رئیس سیا به دوحه خبر داد
  • دومین روز از مذاکرات آتش‌بس در غزه بی‌نتیجه پایان یافت
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: همین الان به رفح برو!
  • روز نخست مذاکرات آتش بس اسرائیل و حماس پایان یافت+ جزییات
  • فیلم| اسرائیل در دو راهی آتش‌بس یا ادامه جنگ
  • رویکرد ایدئولوژیک دولت رییسی، ریشه ادامه چالش‌های اقتصادی
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • منابع مصری: مذاکرات آتش‌بس ادامه دارد