Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@09:59:55 GMT

بیش از ۸۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی عبور کردند

تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۶۷۰۲۷

بیش از ۸۰ هزار زائر اربعین از مرز خسروی عبور کردند

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان در قرارگاه اربعین انتظامی استان کرمانشاه اظهار کرد: روز گذشته بیش از ۳۲ هزار زائر از طریق مرز خسروی عازم عتبات عالیات شدند تا در مراسم پیاده روی اربعین حسینی (ع) شرکت کنند.

وی ادامه داد: عبور این تعداد زائر از مرز خسروی در روز گذشته هفدهم شهریور نسبت به روز قبل از آن حدود ۱۰ هزار نفر افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاویدان همچنین با اشاره به مطلوب بودن وضعیت امکانات و شرایط زیرساختی مرز خسروی، امنیت حاکم بر این مرز را نیز بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت: بیش از ۸۰ هزار و ۲۰۰ نفر زائری که پایانه خسروی را برای تردد خود انتخاب کرده اند بدون هیچ مشکلی به کربلای معلی مشرف شده اند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از فعال بودن ۵۸ گیت در مرز خسروی خبر داد و بیان کرد: نمایندگان همه پلیس‌های تخصصی و معاونت‌ها از جمله پلیس آگاهی، امنیت عمومی، امنیت اقتصادی، راه، راهور، وظیفه عمومی و … نیز در مرز مستقر و آماده ارائه خدمات و مشاوره‌های لازم به زائران هستند.

وی تصریح کرد: نکته‌ای که زائران اربعین باید مدنظر داشته باشند این است که در مرز هیچ گونه خدماتی از نظر صدور و تمدید گذرنامه انجام نمی‌شود و این افراد باید در شهر کرمانشاه و یا شهرستان‌های استان خدمات مربوط به گذرنامه خود را دریافت کنند.

جاویدان ادامه داد: با توجه به حجم زیاد مراجعه کنندگان به ادارات گذرنامه در سطح استان مجموعه انتظامی برای تسهیل و تسریع کار زوار یک واحد تمدید گذرنامه در مرکز پلیس گذرنامه کرمانشاه راه‌اندازی کرده و کسانی که گذرنامه آن‌ها از سال ۹۱ به بعد که ایراد و مخدوش نباشد برای ۶ ماه و یکبار خروج از مرز تمدید می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به حضور ۱۴۰ تیم پلیس در جاده‌های استان به منظور برقراری امنیت در راه‌ها و محورهای مواصلاتی، خاطرنشان کرد: در ایام اربعین بیش از سه هزار و ۵۰۰ نیروی پلیس در حوزه‌های مختلف مشغول خدمات رسانی به زائران حضرت امام حسین (ع) خواهند بود.

کد خبر 5585226

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مرز خسروی اربعین حسینی اربعین 1401 نیروی انتظامی کرمانشاه اربعین حسینی اربعین 1401 بوشهر کرمانشاه زائران اربعین ویروس کرونا مرز مهران زیرساخت های مرزی اربعین مرز خسروی گرگان خراسان رضوی مشهد مرز شلمچه اردبیل مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۷۰۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور و از مرحله یک‌هشتم نهایی این مسابقات ملوان از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه پذیرای تیم فوتبال سایپا بود. این بازی در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و با قضاوت مهرداد خسروی برگزار شد.

تنها ۲ دقیقه بعد از گل ملوانی‌ها، محمدحسین خسروی کار را به تساوی کشاند تا دو تیم در نتیجه برابر شوند. این بازی در پایان وقت‌های قانونی سرانجامی نداشت تا تکلیف تیم برنده در وقت‌های اضافه یا ضربات پنالتی مشخص شود.

در شرایطی که وقت‌های اضافه بازی به ثانیه‌های پایانی نزدیک می‌شد حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ کار را برای ملوان تمام کرد تا این تیم لیگ برتری جواز صعود را کسب کند.

ترکیب ملوان بندرانزلی:

افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

سرمربی: مهدی تارتار

ترکیب سایپا:

نیما علی‌پور، رضا فرجی، محمدحسین خسروی، سیدمحمد طا‌ها طباطبایی، رامین آقالو، احسان هادیان، محمود شفیعی، احسان جودکی، امیرحسین نعمتی و علیرضا ملکی

سرمربی: مجتبی سرآسیایی

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • خسروی: خوشحالی بعد از گل من، یک کار شخصی بود
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • مشکلات ۴۱۲ نقطه حادثه خیز پرتصادف مرتفع شد/ پیش‌بینی ۴ میلیون زائر برای اربعین امسال
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • بازدید بیش از ۳میلیون زائر از یادمان‌های شهدا
  • اوکراین صدور گذرنامه برای مردان خارج‌نشین را متوقف کرد