Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگر مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: در تابستان امسال برای کاهش مصرف برق و جلوگیری از خاموشی در ساعات پیک بار، طرح‌های تغییر ساعت اداری و تعیین پاداش ۵ برابری برای مشترکان خانگی که نسبت به پارسال برق کمتری مصرف کردند، اجرا شد.

او افزود: همچنین در طرح پاداش ۵ برابری صرفه جویی برق، در هر شبانه روز حداکثر تا ۵۰ مگاوات برنامه مدیریت مصرف اجرا شد که تاکنون یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان پاداش به ۱۵۷ هزار مشترک خانگی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادگر اظهار کرد: اقدامات مدیریت بار در بخش‌های اداری، صنعتی، کشاورزی، روشنایی معابر و بکارگیری مولدین دیزلی سبب جلوگیری از خاموشی‌ها در شبکه توزیع برق به ویژه در بخش‌های خانگی، تجاری و ادارات شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: در تابستان امسال، هم افزایی در سطوح ملی و استانی سبب شد تا ضمن فائق آمدن بر ناترازی تولید و مصرف، گذر موفق از اوج بار تابستان نیز رقم بخورد.

او ادامه داد: طرح کاهش ساعت اداری از ۱۶ خرداد تا ۵ شهریور امسال به مدت ۸۲ روز در استان اجرا شد که بر اساس آن ساعت کاری به بازه زمانی ۷ تا ۱۳:۳۰ تغییر یافت و این تغییر سبب کاهش روزانه ۶ تا ۹ مگاوات برق در ساعات پیک بار و در مجموع باعث صرفه جویی بیش از هزار و ۲۰۰ مگاوات ساعت برق در بازه زمانی مذکور شد.

دادگر با اشاره به اینکه سازمان‌ها و ادارات استان در طرح تابستانه موظف بودند در ساعات اداری، ۳۰ درصد و در خارج از ساعات اداری ۶۰ درصد مصرف خود را نسبت به مدت مشابه پارسال کاهش دهند، بیان کرد: برای کنترل رعایت این قانون در بازه زمانی نیمه خرداد تا ۵ شهریور، ۴۵۶ اداره در استان توسط کارشناسان برق مورد بازدید قرار گرفتند که برای ۱۵۴ اداره اخطاریه صادر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توزیع نیروی برق طرح تابستانه مصرف برق خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۷۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی قم،بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی هواشناسی امروز چهارشنبه آسمان نیمه ابری تا ابری خواهد شد و در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و غبار محلی در ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده انتظار می‌رود.

 روز پنجشنبه نیز آسمان نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات وزش باد نسبتاً شدید و غبار محلی رخ خواهد داد که رگبار باران در برخی مناطق استان هم دور از انتظار نیست.

روز جمعه رگبار و رعدوبرق همراه با وزش باد شدید موقت بیشتر نقاط استان را در بر خواهد گرفت. دمای هوا از فردا کاهشی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • تغییر ساعت پخش در شبکه تماشا
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها در قزوین
  • پرداخت ۳۸ میلیارد تومان پاداش به کم مصرف‌ها
  • کارگران هم مشمول «کاهش ساعت کاری» می‌شوند؟
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • کشاورزان هم پاداش می‌گیرند هم برق رایگان
  • کشاورزان هم پاداش می گیرند هم برق رایگان