Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان ملل متحد در واکنش به اتهام زنی بی پایه و اساس آمریکا و آلبانی علیه ایران اعلام کرد که سازمان ملل اطلاعات مستقلی درباره حمله سایبری به آلبانی در اختیار ندارد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری برنا، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل متحد روز پنجشنبه به وقت محلی افزود: سازمان ملل اطلاعات و تاییدیه مستقلی مبنی بر اینکه آلبانی مورد حمله سایبری قرار گرفته یا خیر در اختیار نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در عین حال درباره حملات سایبری گفت که با توجه به افزایش حملات سایبری در سالهای اخیر، کشورهای عضو سازمان ملل باید با توافق بر سر یک چارچوب مشخص از اثرات مخرب حملات سایبری بکاهند.

سخنگوی سازمان ملل ادامه داد که اثرات مخرب جنگ سایبری در مقیاس بزرگی قابل مشاهده است.

دوجاریک اضافه کرد تعدادی از کشورهای عضو سازمان ملل در کارگروه هایی درباره حملات سایبری مشارکت داشته اند و این کارگروه ها ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/ 

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران جنگ سایبری سازمان ملل سازمان ملل متحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

همزمان با حملات هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به شهر «رفح» در جنوبی‌ترین نقطه نوار غزه، یک مقام ارشد سازمان ملل درباره حمله زمینی به این شهر هشدار داد.

«مارتین گریفیتس» معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه بامداد چهارشنبه گفت: «جهان از اسرائیل می‌خواهد از حمله زمینی به رفح اجتناب کند».

گریفیتس اظهار داشت: «تهاجم زمینی به رفح منجر به مرگ بیشتر صد‌ها هزار نفری خواهد شد که از قحطی و گور‌های دسته جمعی فرار می‌کنند».

به نوشته خبرگزاری «اسپوتنیک»، وی همچنین افزود: «ما در مسابقه‌ای برای جلوگیری از گرسنگی و مرگ هستیم و اگر گروگان‌های باقیمانده آزاد نشوند، بازنده خواهیم شد».

بامداد چهارشنبه همچنین رسانه‌های فلسطینی بامداد چهارشنبه از حملات مکرر جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • واکنش سازمان ملل به خشونت پلیس آمریکا علیه معترضان حامی فلسطین
  • ایروانی: شروع‌کننده جنگ علیه اسرائیل نبودیم
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • شمس آذر ۱۲ نفره علیه پیکان
  • واکنش فرانسه به تصمیم اسرائیل برای حمله به رفح
  • مقام سازمان ملل: حمله زمینی به رفح منجر به مرگ صد‌ها هزار نفر می‌شود
  • شناسایی سپاه به عنوان سازمان تروریستی به سود ما نیست | وقتی می پرسم آیا اقدام بیشتر علیه سپاه ضروری است، پاسخ منفی است
  • پاسخ سفیر ایران به ادعای نخست‌وزیر دانمارک/ به نسل‌کشی واکنش نشان دهید
  • واکنش علی ربیعی به حملات دولت به مرکز پژوهش های مجلس /نتایج سنجش‌ها را نه کتمان و نه با آن بازی کنید!
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است