Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- امیر حیدری گفت: براساس اوامر فرماندهی معظم کل قوا گام‌های مهمی در راستای تبدیل نیروی زمینی ارتش به یک نیروی متحرک هجومی و واکنش سریع برداشته و رکورد‌های جدیدی در این عرصه ثبت کرده‌ایم.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش در جریان رزمایش اقتدار 1401 نزاجا که در منطقه عمومی نصرآباد استان اصفهان در حال برگزاری است، با بیان این که نیروی زمینی مأموریت‌های دشواری در جهت حفظ استقلال، تمامیت ارضی و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد، اظهار داشت: برابر اوامر فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) در سال‌های اخیر، تغییرات ساختاری را در سازمان رزم نیروی زمینی جهت ارتقای توان دفاعی ایجاد کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امیر سرتیپ حیدری با تأکید بر کیفیت بالای یگان‌های نیروی زمینی ارتش در حوزه‌های مختلف از جمله بخش‌های توپخانه و پهپاد افزود: در این رزمایش، هوشمندی و نقطه‌زنی تسلیحات توپخانه، پهپاد و زرهی نزاجا به نحو مطلوبی به نمایش درآمد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توان بالای لجستیکی نیروی زمینی گفت: توجّه به جابه‌جایی و انتقال سریع نیرو‌ها از 8 استان کشور به منطقه عمومی رزمایش از جمله مؤلفه‌های ارزیابی و سنجش کیفی این رزمایش محسوب می‌شود که به نحو مطلوب در زمانی کمتر از استاندارد‌های موحود اجرا شد.
امیر سرتیپ حیدری تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش با آزمایش‌های موفق پهپاد‌ها در رزمایش‌های مختلف، توان عملیاتی و راهبردی پهپاد‌های خود را افزایش داده است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: بحمدالله با استفاده از هوش و تخصص نیرو‌های ولایی ارتش در زمینه تعمیرات اساسی و بهینه‌سازی تجهیزات زرهی، توپخانه و دیگر تجهیزات توانسته‌ایم به موفقیّت‌های قابل توجهی در عرصه تقویت توان بالگردی و پهپادی دست یابیم.
وی با بیان این که در دنیای امروز توجّه ویژه‌ای به ارتقای تجهیزات در عرصه منازعات و نبرد‌ها می‌شود، خاطرنشان کرد: برای پاسخگویی به تهدیدات و نبرد‌های آتی باید 4 ویژگی دقیق‌زن بودن، هوشمندی، دور زن بودن و شبکه‌ای محور شدن تجهیزات را مدنظر قرار داد.
امیر سرتیپ حیدری با اشاره به عملیات بی‌نظیر هوابرد نیروی زمینی ارتش در این رزمایش بیان داشت: در این رزمایش نتایج و رکورد‌های بسیار بی‌نظیری را از یگان‌های مختلف نزاجا شاهد بوده‌ایم؛ به گونه‌ای که یگان هوابرد نزاجا با سرعت قابل توجّهی عملیات الحاق نیرو‌ها را انجام دادند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: تفاوت عمده این رزمایش با سایر رزمایش‌ها، در ثبت رکورد در زمینه‌های مختلف تحرک، نقطه زنی، دورزنی، عملیات هلی‌برن شبانه، هوابرد و بارریزی است که این مهم بیانگر آموزش صحیح و تخصصی کارکنان و بهره گیری از تجهیزات بهینه شده مطابق با تهدیدات نوین می‌باشد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: رزمایش اقتدار 1401 فرمانده نیروی زمینی ارتش نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۶۸۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان توزیع شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرتیپ پاسدار سید حسن مرتضوی فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اعلام این خبر گفت: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از ابتدای حادثه سیل اخیر در منطقه سیستان و بلوچستان اقدامات و خدمات موثری را به مردم این منطقه ارایه نموده و در ادامه این خدمات جریانی جهادی امروز محموله‌ای بزرگ شامل آرد، موادغذایی از قبیل برنج، روغن، انواع کنسروجات، ماکارانی، آب معدنی، رب و همچنین البسه ورزشی برای کودکان و نیز لوازم التحریر مدرسه بین مردم مناطق سیل زده در حال توزیع می‌باشد.


فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در ادامه با بیان اینکه تاکنون کمک‌های نیروی زمینی سپاه مبالغی بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده که در مناطق سیل زده جنوب استان توزیع شده است.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه اضافه کرد: نیرو‌های امدادی این قرارگاه به صورت مداوم و شبانه روزی در مناطق سیل زده حضور دارند و به انجام ماموریت‌های امداد و نجات می‌پردازند.


سرتیپ پاسدار مرتضوی تأکید کرد این کمک‌ها تا زمانی که نیاز مردم منطقه باشد، در کنار سایر خدمات جهادی و امدادرسانی سپاه ادامه خواهد یافت.
وی ادامه داد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه از آغاز سیل در استان سیستان و بلوچستان همواره در کنار مردم این خطه بوده و به کمک‌های خود ادامه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • هشتمین دوره توانمندسازی و هم افزایی مدیران گام دوم انقلاب اسلامی
  • اعتراض باشگاه نیروی زمینی به همزمان نبودن ساعت بازی‌ها
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • هر تهدیدی علیه ایران را در نطفه خفه خواهیم کرد
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • تقدیر فرمانده کل ارتش از رزمندگان عملیات وعده صادق
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • استخدام نیروی زمینی ارتش