Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@10:55:49 GMT

بازیکنان تراکتور با تعصب بازی می‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۷۰۲۲۲

بازیکنان تراکتور با تعصب بازی می‌کنند

ایسنا/آذربایجان شرقی یک کارشناس فوتبال با بیان این‌که بازیکنان تراکتور با تعصب بازی می‌کنند، گفت: کاوه رضایی اکنون فرزند تراکتور است.

سجاد حسین زاده در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین بازی تراکتور مقابل آلومینیوم اراک که با نتیجه ۲ بر ۰ و با درخشش تراکتوری‌ها به سود تراکتور به پایان رسید، اظهار کرد: با توجه به این‌که تراکتور طی هفته‌های گذشته به نتیجه موردنظر دست نمی‌یافت و هواداران، رسانه‌ها و باشگاه از تیم امتیاز می‌خواستند، این تیم تحت استرس و فشار شدید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این امر باعث شده بود تا امتیازگیری در هفته پنجم لیگ برتر از نان شب برای تراکتور واجب باشد و از طرفی فشار مضاعفی بر تیم تحمیل شود و تیم از آرامش کافی برای پیاده سازی شرای، آرمانی و تمرینی خود دور بماند اما کادر فنی تراکتور با شناسایی این شرایط و کار بر روی بچه‌ها، استرس تحمیل شده را تاحدودی مهار کردند.

حسین زاده با بیان این‌که اگر گل دقیقه ۳ بازی برای تراکتور زده نمی‌شد، بازی خوب و باطراوتی از تراکتور می‌دیدیم، افزود: روال در فوتبال بدین گونه است که وقتی تیمی به گل زودهنگام می‌رسد، به خصوص وقتی که سطح بازی دو طرف نزدیک است، به حالت تدافعی می‌رود و تیمی که گل خورده، بیشتر فشار می‌آورد. این امر باعث می‌شود تا بازی تیم گل زده چندان به چشم نیاید.

وی خاطرنشان کرد: از طرفی سرمربی تراکتور نیز نشان داده که بازی به بازی و نیمه به نیمه تیم به شناخت بیشتری از لیگ برتر می‌تواند دست یابد و به نتیجه خوب برسد. جنس فوتبال ایران این است که اول باید گل نخوریم و سپس به گل زدن فکر کنیم. 

وی افزود: در بازی‌های قبلی لیگ برتر، تراکتور نیمه نخست را باری به هرجهت به میدان می‌رفت زیرا شناختی از حریف نداشت اما بازیکنان در نیمه مربیان بسیار بهتر پا به توپ بودند و با مهارت خوب و کیفیت بالا فوتبال ارائه می‌دادند. صرف نظر از این‌ مورد، در بازی آخر از نیمه اول خوب ظاهر شدند و توانستند نتیجه را تا آخر حفظ کنند. 

این کارشناس فوتبال در ادامه با بیان این‌که یکی از نکات قابل توجه بازی تراکتور، اصل تعصب و غیرت بازیکنان است، افزود: در بازی قبلی دیدیم که بازیکنان با تعصب و با تمام وجود فوتبال بازی کردند که نمونه بارز آن نیز هادی محمدی بود که توپ حریف را به کمک مدافع دیگر از خط دروازه دفع کرد و مصدوم شد. هرگاه این تعصب در بدنه تیم حاکم باشد و بازیکنان حاضر باشند تا سلامتی خود را برای تیم معامله کنند، قطعا تیم موفق می‌شود.

وی در خصوص رضا اسدی که در دقیقه ۹۴ موفق به زدن گل دوم برای تراکتور شد نیز اظهار کرد: اسدی با وجود این‌که از ابتدای بازی دویده، انرژی گذاشته و تحت فشار بود، در دقیقه ۹۴ با تعصب به تیم به عمق دفاع نفوذ کرد و با مهارت خوب خود توانست گل خوبی راهی دروازه آلومینیوم کند. این بازیکن نیز نشانه‌ای از نوید بازیکنان متعصب تراکتور است.

حسین زاده در خصوص درخشش اخباری در این بازی نیز افزود: اخباری جزو معدود دروازه بانانی است که نوسان کمی دارد. هر بازیکنی ممکن است فراز و فرودی داشته باشد اما اخباری معمولا یک بازیکن نوسانی نیست و همیشه خوب است. این دروازه بان در بازی آخر نیز نشان داد که از نظر روحی و روانی در شرایط خوبی قرار دارد. اگر دروازه بان در شرایط آرمانی باشد، می‌تواند ۵۰ درصد مشکلات تیم را حل کند زیرا در فوتبال امروز، یک دروازه بان هم‌چون دروازه بان بارسلونا به عنوان مدافع، مهاجم و بازی ساز عمل می‌کند. اخباری می‌تواند اینچنین نقش خوبی را ایفا کند و حتی می‌تواند این شرایط آرمانی را تا پوشیدن پیراهن تیم ملی ادامه دهد.

وی در خصوص کاوه رضایی، مهره جدید تراکتور که در این بازی رونمایی شد، گفت: با تمامی احترامی که به نظر قربان بردیف دارم، به نظر بنده علی رغم تقاضای رسانه‌ها، هواداران و باشگاه،  کاوه رضایی را نباید به این زودی وارد بازی می‌کرد. باید می‌گذاشت تا رضایی به لحاظ روحی و روانی و جسمی آماده تر شود تا در اولین حضور خود با خاطره خوب از میدان خارج شود. اما نظر اصلی برای سرمربی است و ما تمام قد برای آن احترام قائل هستیم.

وی خاطرنشان کرد: می‌دانیم که تراکتور در خط حمله مشکلاتی دارد و مربی تحت فشار چندجانبه است و این حق را می‌دهیم که در رونمایی از کاوه رضایی عجله می‌کرد. رضایی جزو بازیکنانی است که در تمامی تیم‌ها صرف نظر از این‌که در کدام تیم است، با غیرت و تعصب بازی می‌کند.

این کارشناس فوتبال در خصوص این‌که برخی می‌گویند دل کاوه رضایی با تراکتور نیست و تیم محبوبش تیم دیگری است، تاکید کرد: برخی بازیکنان علاقه خاص به تیم خاصی دارند اما همه ما علایق مخصوص به خود را داریم. مثلا محمدرضا آزادی که از آکادمی تراکتور رشد یافته و علاقه داشته تا در این تیم فوتبال بازی کند، در بازی آخر جزو تیم حریف تراکتور بود و دیدیم که با غیرت برای تیمش بازی کرد و برای لباسی که پوشیده بود احترام قائل بود.

وی افزود: رضایی نیز یک بازیکن حرفه‌ای است و صرف نظر از علایق شخصی خود قطعا به پیراهنی که پوشیده متعصب است و برای اهداف آن می‌جنگد. رضایی اکنون فرزند تراکتور است و هواداران و باشگاه باید او را در آغوش بگیرند. امیدواریم مثل یک ستاره در تراکتور به خوبی بدرخشد و بازی‌های خوبی انجام دهد و حتی از تبریز به لیگ اسپانیا یا ایتالیا انتقال یابد. 

حسین زاده در خصوص اهمیت کسب ۳ امتیاز بازی مقابل آلومینیوم، اظهار کرد: تراکتور بهترین نتیجه ممکن را گرفت‌. این امتیاز معادل با کسب امتیاز چند برابری در مقاطع دیگر لیگ برتر بود. این بازی را می‌توان جزو موفق ترین بازی‌های لیگ برتر تا آخر فصل قلمداد کرد زیرا تراکتور را از رده ۱۵ به ۹ جدول رساند و تیم را از حاشیه خارج کرد. 

وی با بیان این‌که انتظار بازی خوب از تیم یک انتظار معقول است اما در بازی قبلی، فقط امتیاز مطرح بود، افزود: بردیف باید اکنون تدابیری اتخاذ کند تا تراکتور هم شان با منزلت خود بازی کند چرا که تراکتور قابل قیاس با هیچ تیم آسیایی نیست و هواداران فهیم این تیم، بازی خوبی از تیم خود می‌خواهند.

وی در خصوص بازی فردای تراکتور مقابل صنعت نفت، ادامه‌ داد: تیم از نظر روحی و روانی در وضعیت بسیار خوبی است و آرامش نسبی دارد.‌ به گونه‌ای که اکنون به دلیل شناخت بهتر از تیم می‌تواند بهترین بازیکن را تعویض کند و چنانچه به مالیکت توپ و یا حالت تدافعی نیاز دارد، می‌داند چه کسی باید در میدان باشد.

این کارشناس فوتبال خاطرنشان کرد: اگر تراکتور به شناخت کلی از تیم برسد و کاوه رضایی نیز بتواند به شرایط آرمانی دست یابد و تاثیرگذار ظاهر شود، تراکتور مشکلی برای کسب ۳ امتیاز نخواهد داشت و با این امتیاز می‌تواند به رقابت شیرین صدر جدول برسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال تراكتور کارشناس فوتبال دروازه بان کاوه رضایی حسین زاده لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۰۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد

دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن با برتری شاگردان حمید مطهری به پایان رسید.

به گزارش مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان ۹۰ دقیقه و وقت‌های اضافه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید تا پیروز بازی در ضربات پنالتی مشخص شود و در پایان تیم تراکتور راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شد.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، محمدنادری، مهدی شیری، صفاهادی، ریکاردو الوز، گوستا وو(۷۸- امیرحسین حسین زاده)،مهدی حسینی، رحمان جعفری، مهدی هاشم نژاد

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمدقریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجوادمحمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد (۸۰- فردین یوسفی)،گریگول چاپرادزه (۴۵- ارشیا سرشوق)،شایان مصلح، مهردادرضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازیکنان تراکتور در نیمه دوم خیلی زود به گل رسیدند و در دقیقه ۴۶ ارسل روی دروازه ذوب آهن با ضربه سر هاشم‌نژاد و واکنش خوب جعفری و در ادامه برخورد به تیرک دروازه همراه شد و در ریباند مهدی هاشم نژاد دروازه ذوب آهن را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود تراکتور شود.

بازیکنان ذوب آهن پس از دریافت گل، حملات زیادی را روی دروازه تراکتور تدارک دیدند و حرکت پا به توپ هافبک تکنیکی ذوب آهن از بین مدافعان تراکتور و ضعف خط دفاعی این تیم باعث شد و محمدحسین اسلامی موفق شد در دقیقه ۶۰ گل تساوی برای ذوب آهن به ثمر برساند.

بازیکنان تراکتور پس از دریافت گل تساوی، حملات زیادی را به سمت دروازه ذوب آهن تدارک دیدند که در یکی از این حملات و در دقیقه ۸۵، ارسال ریکاردو آلوز از روی نقطه کرنر با ضربه سر خوب صفا هادی به سمت دروازه ذوب آهن رفت تا این موقعیت گلزنی برای شاگردان حمید مطهری از بین رود.

در نهایت این بازی در وقت‌های قانونی (۹۰ دقیقه) با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه هم دو تیم نتوانستند توپی را وارد دروازه کنند تا این بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و تیم تراکتور موفق شد با نتیجه ۳ بر یک ذوب آهن را شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

ویدئوی ضربات پنالتی 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

tags # جام حذفی ایران ، تراکتورسازی تبریز ، ذوب آهن اصفهان سایر اخبار اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ شهاب سنگی که دایناسورها را منقرض کرد به کجای زمین خورد و آن روز چه اتفاقی رخ داد؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • واکاوی بازی ذوب‌آهن و تراکتور/ بازنده سربلند
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • (ویدئو) تراکتور در ضربات پنالتی ذوب آهن را حذف کرد
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • دنبال تحقق خواسته هواداران تراکتور هستیم
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم