Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@15:13:24 GMT

دنیا نظاره گر حماسه عظیم اربعین است

تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۷۰۹۴۷

دنیا نظاره گر حماسه عظیم اربعین است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی (ره) تاکید کرد: مردم با همراهی و قانون‌مداری در برگزاری مطلوب این برنامه جهادی و بزرگ، کمک کنند تا وحشت و عصبانیت بر پیکره استکبار جهانی بماند.

وی با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی افزود: امروز به یاری خداوند و برکت اربعین، همایش عظیم و معنوی عالم تشیع و حتی فراتر از عالم اسلام در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: با توجه به فراوانی و ازدحام جمعیت زائران حسینی در مرزهای مشترک ایران و عراق و مسدود شدن مرزها، باید نسبت به اتخاذ تدبیر برای حفظ سلامتی و امنیت مردم اقدام شود.

نکونام تصریح کرد: این همایش بزرگ معنوی ظرفیت‌های نهفته را نمایان می‌کند و یک ظرفیت استکبارستیز، استکباربرانداز، ضد طاغوت و نقش‌آفرین در حاکمیت ولایت است.

وی یادآور شد: اربعین در پیوند جوامع اسلامی و تشکیل جامعه متمدن اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند و تمامی امور و فعالیت‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به سفر آیت‌الله علیرضا اعرافی به استان اظهار داشت: حوزه‌های علمیه از زمان امام محمدباقر (ع) تاکنون در پیشبُرد اهداف و تداوم مبانی حیات‌بخش اسلام نقش‌آفرینی و زمینه رشد و تعالی جوامع اسلامی را فراهم کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: امروز زمان جبران بسیاری از ضعف‌ها و عقب‌ماندگی‌های گذشته است و از حوزه علمیه انتظار است که به قله‌های بلند تعالی برسد.

وی با اشاره به مشکلات حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری یادآور شد: این موضوع در حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور مطرح شد و امید است به برکت تلاش‌های مجموعه شورای‌عالی حوزه‌های علمیه این مشکلات کاهش یابد.

نکونام با اشاره به سفر اخیر خود به روستاهای سخت‌گذر و بدون جاده شهرستان کوهرنگ اظهار داشت: هم‌اکنون ۳۵ روستا در شهرستان‌های کوهرنگ و اردل از هرگونه امکانات اولیه از جمله راه ارتباطی بی‌بهره هستند.

وی گفت: بیان این مشکلات برای آن است که گامی برای رفع این کاستی‌ها برداشته شود تا دیگر شاهد این ضعف‌ها نباشیم.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد تاکید کرد: وجود این محرومیت‌ها و مشکلات بدان معنا نیست که نظام اسلامی کاری نکرده و دستاوردی نداشته است.

وی افزود: اداره‌کل منابع‌طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری برای ایجاد راه‌های ارتباطی در این مناطق سخت‌گذر مجوزهای لازم را صادر کند.

کد خبر 5585602

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علی نکونام امام جمعه شهرکرد اربعین حسینی اربعین حسینی اربعین 1401 بوشهر زائران اربعین مرز مهران کرمانشاه مرز خسروی زیرساخت های مرزی اربعین ویروس کرونا گرگان خراسان رضوی مرز شلمچه مشهد ایلام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۰۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور

امین سلیمانی برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از قرارگیری ۲ معلم این استان در جمع ۱۵ معلم نمونه کشور خبر داد.

وی گفت: «سلمان رستمی»، آموزگار ابتدایی شهرستان بروجن و «جعفر عالی‌پورهفشجانی»، دبیر مقطع متوسطه اول ناحیه ۲ شهرکرد به عنوان معلمان نمونه کشوری انتخاب شدند و در جمع ۱۵ برگزیده قرار گرفتند.

سلیمانی افزود: همچنین «سیده سارا بخشایش»، دبیر متوسطه دوم بروجن نیز به عنوان معلم نمونه استان امسال انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

معرفی آموزگار منتخب نمونه در مدارس غیردولتی چهارمحال و بختیاری

وی اضافه کرد: براساس دستورالعمل جدید، معلمان نمونه در ۲ گروه معلمان شامل یک معلم از هر دوره تحصیلی و گروه کیفیت‌بخشی مدیر، معاون، مراقب سلامت، مربی پرورشی، مشاور انتخاب شدند که سه نفر از معلمان به عنوان معلم نمونه استانی و ۵ نفر نیز به عنوان گروه کیفیت‌بخشی معرفی شدند. همچنین از بین۳ معلم نمونه استانی دو نفر از آنان به عنوان معلم نمونه کشوری انتخاب شدند.

سلیمانی گفت: همچنین «فرخنده رحیمی»، مدیر آموزشگاه از ناحیه دو شهرکرد، «فاطمه نجفی»، معاون آموزشگاه از ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان شهرکرد، «اکرم پیرایش»، مراقب سلامت ناحیه یک شهرکرد، «مریم توکلی»، مربی پرورشی کوهرنگ و «فرشاد احمدی»، مشاور ناحیه یک شهرکرد به عنوان گروه کیفیت‌بخشی استان معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • خبر‌های کوتاه از نقاط مختلف چهارمحال و بختیاری
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • انتخاب ۲ معلم چهارمحال و بختیاری به عنوان معلمان نمونه کشور
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری