Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در سال گذشته و پس از اینکه کمیته صدور مجوز ایران، مجوز باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را برای حضور در لیگ قهرمانان تایید کرد، کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز این ۲ باشگاه را باطل و آن‌ها را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا محروم کرد.

او ادامه داد: یاد آوری میکنم این نگرانی تنها متوجه پرسپولیس نبوده و اگر نامی از این باشگاه برده شده به صورت مصداقی بوده و مشکل محرومیت از مسابقات، متوجه تمامی باشگاه‌های لیگ برتر و نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاج افزود:فدراسیون فوتبال، موضوع تعلیق و مشکلات مجوز ایران را به حال خود رها نکرده و بنده و تیم جدید پس از انتخابات و استقرار در فدراسیون فوتبال بلافاصله با دپارتمان مجوز دهی ایران جلسه‌ای داشته و روند پیشرفت امور و وضعیت موجود ایران را بررسی کردیم، پس از آن طی یک نامه رسمی، از گارگروه مجوز حرفه ائی AFC خواستیم که موارد باقی مانده برای رفع تعلیق را با جزئیات بیشتر به ما اعلام نمایند که در این خصوص نسبت به برطرف نمودن آن‌ها اقدامات آتی صورت گیرد.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: همچنین خواستار برگزاری دوره آموزشی مربوطه در اولین فرصت برای تمامی باشگاه‌ها با تدریس شخص رئیس مجوز دهی AFC از کنفدراسیون شده ایم. همانطور که در سخنانم اشاره کردم من از شیخ سلمان خواستم وقت بدهد که با او جلسه بگذارم. البته سخت است که در این شرایط و از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، قولی به علاقه‌مندان فوتبال بدهیم. اما تمام تلاش خود را میکنم تا شاید بتوانم آرامش را به صدور مجوز حرفه‌ای ایران برگردانم.

تاج گفت: از همین طریق از تمامی مدیران عامل باشگاه‌ها درخواست می‌کنم که توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند و با توجه به اتفاقات افتاده در سال گذشته، از همین حالا اقدامات جدی لازم در رابطه با پروسه دریافت مجوز بویژه در معیار‌های حقوقی و مالی را مبذول نمایند.
او در پایان گفت: یاد آوری میکنم هیچ کاری را نباید به روز‌های آخر موکول کرده و شروع کار حتی امروز هم دیر است.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال پرسپولیس استقلال فدراسیون فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۱۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون

رسانه‌های ایتالیایی در جدیدترین گزارش‌های خود درباره سردار آزمون مدعی شده‌اند که باشگاه رم به‌شدت از این ستاره ایرانی رضایت دارد. البته این رضایت تنها به بحث فنی مربوط نمی‌شود بلکه کادر فنی جالوروسی نگرش و تعهد آزمون را هم مورد ستایش قرار می‌دهند.

در ماه‌های اخیر باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیا تماس‌های خود را با بایرلورکوزن آغاز کرده تا شرایط جذب دائمی سردار آزمون را جویا شود. سردار اکنون به صورت قرضی در رم حضور دارد اما عملکرد خوب او باعث شده که سران باشگاه به فکر دائمی کردن قراردادش باشند.

بر اساس گزارش جدیدی که گاتزتا دلو اسپورت منتشر کرده دنیله ده‌روسی، سرمربی ایتالیایی رم، اولین کسی است که از ماندن سردار آزمون در تیمش استقبال می‌کند. اسطوره و حالا سرمربی رم اعتقاد ویژه‌ای به آزمون دارد و بعد از حضور او روی نیمکت مهاجم ایرانی فرصت بیشتری برای بازی پیدا کرده و عملکردش هم نسبت به دوران ژوزه مورینیو به مراتب بهتر شده است.

با این همه ماندن سردار آزمون در رم به یک موضوع مهم بستگی دارد. در واقع باشگاه رم به شرطی قرارداد ستاره ایرانی خود را دائمی خواهد کرد که بتواند در این فصل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند. طبق گزارش روزنامه ایتالیایی، رم تنها در صورتی می‌تواند گزینه 12.5 میلیون یورویی را در قرارداد فعلی فعال کند که بتواند در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد و در نتیجه آزادی مالی بیشتری داشته باشد.

رم در حال حاضر با چهار امتیاز کمتر نسبت به منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و تیم بولونیا در رتبه پنجم جدول سری‌آ قرار گرفته است. البته آن‌ها در لیگ اروپا نیز حضور دارند و با قهرمانی در این تورنمنت نیز می‌توانند جواز حضور در فصل آینده چمپیونزلیگ را کسب کنند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • تصمیم مهم باشگاه رم دربارهی آینده سردار آزمون
  • شرط رم برای خرید سردار آزمون
  • باشگاه رم: سردار آزمون فقط به این شرط می‌ماند!
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • احتمال محرومیت نمایندگان لالیگا از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی