Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از حضور بیش از هزار استاد دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور در دوازده دوره آموزشی و فرهنگی در مشهد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ دکتر عباس شیراوژن در مراسم اختتامیه اولین دوره آموزشی و فرهنگی همراه با حکیمان و تجلیل از استادان برتر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور در مشهد، گفت: با توجه به این‌که استادان دانشگاه‌ها در طول سال تحصیلی درگیر کلاس‌های درس هستند، از فصل تابستان به عنوان فرصتی ویژه برای برگزاری اولین دوره آموزشی و فرهنگی همراه با حکیمان استفاده کردیم تا میزبان اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: در این دوره که در قالب ۱۲ نوبت برگزار شد میزبان بیش از هزار استاد از دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی مشهد در بازه زمانی چهل روزه بودیم و برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و زیارتی هر گروه به مدت ۷۲ ساعت برگزار شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: این اولین دوره‌ای بوده که در این سطح برگزار می‌شود و دولت سیزدهم پیشگام آن بود. امیدواریم خروجی‌های اثربخش آن را در سال تحصیلی جدید و در سر کلاس درس دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور ببینیم.

دکتر شیراوژن با بیان اینکه همواره قدردان تلاش‌های خستگی ناپذیر استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور هستیم، خاطرنشان کرد: دوره آموزشی و فرهنگی همراه با حکیمان را با هدف قدرشناسی از خدمات ارزنده استادان، اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور در مشهد برگزار کردیم تا در کنار انجام فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی، تشرف خانوادگی هم به بارگاه منور رضوی داشته باشیم.

وی در پایان از مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد و مجمتع شهدای سلامت این دانشگاه برای میزبان اولین دوره آموزشی و فرهنگی همراه با حکیمان با حضور بیش از ۳ هزار زائر و میهمان امام رضا (ع)، قدردانی کرد.

انتهای پیام/

آیا این خبر مفید بود؟ 0 0

نتیجه بر اساس 0 رای موافق و 0 رای مخالف

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خراسان رضوی علم و فناوری علوم پزشکی مشهد دانشگاه اساتید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه سجاد دادفرافزود :داوطلبان کنکور نوبت اول امسال استان کرمانشاه ۵۲ درصد در رشته تجربی شرکت کرده آمد .

وی افزود : آزمون رشته تجربی در صبح جمعه را ۱۲ حوزه در دانشگاه رازی، ۲ حوزه در دانشگاه صنعتی، پنج حوزه در دانشگاه آزاد اسلامی، ۵ حوزه در دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ۴ حوزه در دانشگاه پیام نور، و ۸ حوزه آموزش و پرورش اعلام کرد.

دادفر یادآور شد: ۸ حوزه دانشگاه رازی در پردیس مرکزی شامل دانشکده علوم پایه، مجتمع کلاسی، دانشکده اقتصاد و کارآفرینی، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، دانشکده تربیت بدنی، دانشکده برق و کامپیوتر، دانشکده نفت و پتروشیمی و دانشکده فنی و مهندسی و ۴ حوزه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی و دانشکده دامپزشکی، دبیرستان وابسته به دانشگاه دختران و پسران است.

رقابت بیش از ۳۹ هزار داوطلب کرمانشاهی در نوبت اول آزمون سراسری از صبح امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه در ۱۴ حوزه امتحانی استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

سجاد دادفر نماینده تام‌الاختیار سازمان سنجش و معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه رازی کرمانشاه  گفت: در نوبت اول آزمون سراسری ۳۹ هزار و ۳۸ نفر داوطلب در ۱۴ حوزه امتحانی در استان کرمانشاه با هم برقابت کردند که از مجموع داوطلبان نوبت اول کنکور در استان ۶۲ درصد یعنی ۲۴ هزار و ۲۴۲ نفر زن و ۳۸ درصد یعنی ۱۴ هزار و ۷۹۶ نفر مرد هستند

دیگر خبرها

  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • استقرار دانشجویان پسر در خوابگاه ملکی دانشکده پرستاری طبس
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • جنبش دانشجویی ضدصهیونیستی به فرانسه رسید
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • برگزاری آزمون سراسری رشته علوم تجربی در کرمانشاه
  • 60 فعال فرهنگی گلستانی گواهینامه دوره آموزشی «متنا» را دریافت کردند
  • پیام محمدعلی اسلامی ندوشن به خاتمی چه بود؟ / شاهنامه نمی گذارد ایران در خواب غفلت باقی بماند / ادیبان و فیلسوفان بزرگی که عامل تهاجم فرهنگی اعلام شدند
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی