Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:41:07 GMT

«آپارات گیم» فعلا ماندنی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۷۲۸۳۸

«آپارات گیم» فعلا ماندنی شد

در حالی که مالک آپارات از تصمیم برای تعطیلی سرویس «آپارات گیم» از جمعه (۱۸ شهریور ماه) خبر داده بود و این اتفاق را به «هجمه‌های واردشده» از سوی صداوسیما و سازمان زیرمجموعه اش ساترا نسبت داده بود، در شبی که همه انتظار خاموشی این سرویس را داشتند، اعلام شد که «آپارات گیم» فعلا به کار خود ادامه خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، این خبر در اطلاعیه ای فوری از سوی گردانندگان «آپارات گیم» به رسانه ها اعلام و در ادامه تاکید شد که «سرویس آپارات گیم تا زمان تصمیم‌گیری کمیسیون عالی تنظیم مقررات فضای مجازی به کار خود ادامه می‌دهد.»

آپارات در اطلاعیه‌ خود اعلام کرده است: در پی اطلاعیه اخیر مرکز ملی فضای مجازی و اصرار این مرکز درخصوص به تعویق انداختن تصمیم تعطیلی سرویس آپارات گیم تا زمان حصول نتیجه و رسیدگی به اختلاف تنظیم‌گری در حوزه پخش زنده کاربر محور، این سرویس همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهد.»

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «آپارات گیم به دلیل اتهام‌های غیرحرفه‌ای رسانه‌ای ناشی از رویکرد سنتی، ابهام در نهاد رگولاتوری و عدم درک صحیح از پدیده‌های نوظهور، تصمیم به تعطیلی این سرویس گرفته بود؛ اما در صورت اصلاح و به روزرسانی قوانین تنظیم‌گری در حوزه پخش زنده کاربر محور، همچنان قادر به ادامه فعالیت خواهد بود.»

بر اساس این گزارش، سه شنبه ـ ۱۵ شهریور ماه ـ بود که خبر تعطیلی سرویس آپارات گیم همراه با نامه ای انتقادی از سوی محمدجواد شکوری‌مقدم ـ مدیرعامل هلدینگ صبا ایده (مالک آپارات) ـ به رسانه ها و کاربران اعلام شد.

در پی اعلام این تصمیم، ساترا هم در بیانیه ای به انتقاد از صداوسیما و خبر تعطیلی آپارات گیم واکنش نشان داد و تاکید کرد، هرچند سرویس بازی آپارات اصولاً بدون اخذ مجوز از ساترا تشکیل شده است اما به احترام کاربران برای تعطیلی این سرویس، به آپارات نامه‌ای ابلاغ نکرده و صرفا به تذکراتی برای سالم‌سازی محیط مذکور بسنده کرده است.

انتشار خبر تعطیلی آپارات گیم در این سه روز با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران و رسانه ها مواجه شد. برخی در تایید این اتفاق، تذکر سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر درخصوص محتوای نامناسب این سرویس را به جا دانسته و در مقابل عده ای دیگر بر این باور بودند که منافع ملی ایجاب می کند که رگولاتور و سرویس دهنده با پذیرش آشتی، بر همکاری متقابل ادامه دهند.

در نهایت انتشار خبر ادامه فعالیت آپارات گیم در آخرین لحظات ۱۸ شهریور ماه، حالا کاربران نگران را فعلا از نگرانی چندروز اخیر خارج می کند و آنچه باقی می ماند تجربه ای دیگر برای رسانه هاست که باز هم همبازیِ بازی دیگر در فضای مجازی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آپارات گیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیاوش اکبپور بعد از باخت تیمش مقابل سپاهان در جام حذفی از سرمربیگری استقلال ملاثانی کناره گیری کرد.

روز گذشته هم مدیرعامل باشگاه استقلال ملاثانی اعلام کرد در تلاش است که وی را به برگرداند که این اتفاق افتاد و شب گذشته بعد از صحبت با اکبرپور، وی مجددا به این تیم بازگشت.

رسانه باشگاه استقلال ملاثانی نیز با انتشار متنی نوشت: باتوجه به رایزنی‌ها و گفتگوهای صورت گرفته از سوی ارکان باشگاه، پس از بازی با سپاهان، جناب آقای سیاوش اکبرپور به خانه خود بازگشت و تا پایان فصل جاری لیگ یک فوتبال کشور با اقتدار و نشاط بیش از گذشته در کنار مردم خوزستان و در جایگاه سرمربی استقلال ملاثانی خواهد ماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خبر جدید رسانه‌های صهیونیستی درباره تصمیم نتانیاهو برای حمله به رفح
  • تصمیم غیرمنتظره: ستاره میلان جدا می‌شود
  • تصمیم‌گیری تل‌آویو درباره تبادل اسرا و حمله به رفح طی ۲ یا سه روز
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • تابع فضاسازی‌ها تصمیم قضائی نمی‌گیریم/ قاضی باید اهل مشورت باشد/ دستور ویژه به مراجع قضایی
  • رئیس قوه قضائیه : به افکار عمومی بی‌توجه نیستیم، اما تابع فضاسازی ها تصمیم قضایی نمی‌گیریم
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد