Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@04:15:59 GMT

رقابت 2400 تیم دانش‌آموزی در جشنواره ابن سینا

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۷۳۵۴۵

رقابت 2400 تیم دانش‌آموزی در جشنواره ابن سینا

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهدی رشیدی جهان دبیر علمی هفتمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا با بیان اینکه برگزاری هفتمین جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا نسبت به دوره‌های قبل با بیشترین حضور شرکت کننده همراه بوده است، اظهار کرد: در جشنواره امسال نزدیک به 2400 تیم در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم از سراسر ایران و 8 کشور از قاره‌های مختلف به صورت بین‌المللی به رقابت پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر علمی هفتمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا گفت: نمایشگاهی از دستاوردهای راه یافتگان به مرحله حضوری هفتمین جشنواره ابن سینا با حضور نزدیک به هزار شرکت کننده در روزهای 21 و 22 شهریورماه در سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان برگزار می‌شود که بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

وی با اشاره به حمایت‌های ویژه معاونت علمی ستاد ویژه نانو فناوری ریاست جمهوری، وزارت آموزش و پرورش، مراکز علمی و تخصصی و دانشگاه شهید بهشتی از هفتمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا، افزود: این دوره از جشنواره نیز به صورت آموزش محور و رویکردهای جدید آموزشی و همچنین شناختی و پس از 2 مرحله داوری مستندات پروژه‌ها و ویدیوهای ارسالی دانش‌آموزان و همچنین داوری به صورت آنلاین، برگزیدگان انتخاب شدند، که در روز 23 شهریور در محل دانشگاه تهران از آنها تقدیر خواهد شد.

رشیدی جهان با بیان اینکه از برگزیدگان جشنواره دانش‌آموزی ابن سینا حمایت های ویژه و مختلفی خواهد شد، اضافه کرد: برگزیدگان عضو فدراسیون جهانی مخترعین خواهند شد و به عنوان تیم ایران در مسابقات جهانی اسپانیا، مکزیک، اندونزی  و ... شرکت خواهند کرد و آماده ارائه پژوهش‌ها و اختراعات خود در رشته‌های مختلف خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیر جشنواره دانش آموزی ابن سینا اختراعات دانش آموزان هفتمین جشنواره دانش آموزی ابن سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۳۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، این جشنواره به یاد زنده یاد کیومرث صابری فومنی «گل آقا» برگزار می شود. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیین تجلیل از برگزیدگان یازدهمین دوره مسابقات دانش آموزی در همدان
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • راه‌اندازی اردوگاه دانش‌آموزی چمعالی بعد از ۱۸ سال
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • جشنواره نوجوان خوارزمی در مهرستان و خاش
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • آموزش و مهارت‌آموزی به ۲۰۰ هزار دانش‌آموز کشور
  • حدود ۸ هزار دانش آموز درجشنواره خوارزمی در خاش
  • جذب اعضای تیم والیبال دانش‌آموزان به عنوان معلم
  • معرفی برگزیدگان هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه