Web Analytics Made Easy - Statcounter

کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کیفیت هوا در کلان‌شهر اصفهان امروز _شنبه نوزدهم شهریورماه_ در ساعت منتهی به ۹ صبح با قرارگرفتن روی شاخص ۸۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) ثبت شده است.

امروز ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه انقلاب با شاخص ۱۱۰ در وضعیت هوای ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی) قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های احمدآباد با شاخص ۹۶، استانداری اصفهان با شاخص ۹۷، پروین با شاخص ۶۸، رهنان با شاخص ۸۵، کاوه با شاخص ۹۲ و میرزاطاهر با شاخص ۶۶ و و پروین با شاخص ۶۸ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارند.

دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه‌های رودکی، باهنر، فرشادی، فیض، خرازی، ورزشگاه میثاق، خواجو، باغ غدیر، دانشگاه و سجزی فعال نیست.

درحال‌حاضر تنها ایستگاه‌های فعال در زمینه نشانگر شاخص کیفی هوا در استان اصفهان به جز شهر اصفهان، شاهین‌شهر و مبارکه است که شاخص کیفی هوای شاهین‌شهر با قرارگرفتن روی عدد ۵۹ و مبارکه با شاخص ۷۹ در وضعیت هوای سالم (زرد) قرار دارد.

شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک است.

کد خبر 603836

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کیفیت هوا کیفیت هوای اصفهان شاخص کیفیت هوای اصفهان شاخص کیفیت هوای امروز اصفهان سنجش کیفیت هوای اصفهان کیفیت هوای ایستگاه های اصفهان کیفیت هوای امروز اصفهان کیفیت هوای سجزی در اصفهان کیفیت هوای شاهین شهر کیفیت هوا در کلانشهر اصفهان دستگاه سنجش کیفیت هوا در ایستگاه ها شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وضعیت هوای سالم کیفیت هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۴۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای سه شهر درمدار نارنجی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ شاخص کیفی هوای کلان‌شهر اصفهان بر اساس داده‌های ۱۵ ایستگاه سنجش فعال در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت هشت صبح جمعه چهاردهم اردیبهشت با میانگین ۶۶ AQI در وضعیت قابل قبول، اما در ایستگاه پارک زمزم، با ۴۳، میرزا طاهر با ۴۷، فرشادی ۳۲ و سپاهان شهر ۳۴ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در ایستگاه‌های ۲۵ آبان وزینبیه با ۵۳، احمدآباد ۹۳، انقلاب ۵۸، خرازی ۵۹، رهنان ۷۰، قهجاورستان ۶۷، کاوه ۵۶، کردآباد ۵۴ وولدان ۵۸ AQI در وضعیت قابل قبول است.
امروز شاخص کیفی هوا در ایستگاه دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۴۶، زرین شهر با ۱۰۶، سگزی ۱۰۶ و شاهین شهر با ۱۲۴ AQI در مدار نارنجی و وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس، اما کیفیت هوا با شاخص ۶۰ در شهر کاشان، ۵۸ در نجف آباد و ۵۳ AQI در مبارکه هم در وضعیت قابل قبول است.
وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس (سالمندان، افراد دارای بیماری‌های تنفسی و قلبی، زنان باردار و کودکان کمتر از پنج سال) را نشان می‌دهد.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک است.

دیگر خبرها

  • هوای اصفهان سالم است
  • هوای مشهد ۱۴ اردیبهشت ماه، سالم است
  • هوای اصفهان سالم است/ شاخص شاهین‌شهر و زرین‌شهر بر مدار نارنجی
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • هوای سه شهر درمدار نارنجی
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • هوای ۸ شهر اصفهان سالم است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق