Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام مصطفی مجیدی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین با اشاره به خدمات رسانی موکب سیدالشهدا (ع) اوقاف قزوین در شهر نجف به زائرین حسینی گفت: موکب سیدالشهدا (ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین در شهر نجف با حضور جمعی از خادمین حسینی امسال خدمات گسترده‌ای را به زائرین حسینی ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام مجیدی افزود: پس از دوسال وقفه در پیاده روی اربعین به دلیل شیوع بیماری کرونا، امسال توفیق مجدد حضور در شهر نجف ایجاد شد و از محل موقوفات آستان راه اندازی شد و امسال با همت خادمین، امکان اسکان، پذیرایی و خدمت رسانی در حوزه‌های درمانی، خدمات تعمیر لوازم همراه زائرین، خیاطی، پیرایش و ... فراهم شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: به طور میانگین در طول شبانه روز حدود ۸۰۰ نفر از خدمات اسکان این موکب بهره مند می‌شوند.

حجت الاسلام مجیدی ادامه داد: همچنین پذیرایی در سه وعده صبحانه، نهار و شام زائرین با اطعام گرم پذیرایی می‌شوند و علاوه بر پذیرایی از زوار عبوری، پذیرایی از زائرینی که در موکب اسکان یافته اند، توسط خادمین انجام می‌شود که حدود۲ هزار و ۵۰۰ پرس صبحانه و حدود ۱۲ هزار پرس طعام در آشپزخانه موکب تهیه و توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به گرمای زیاد هوا و نیاز زوار به نوشیدنی خنک، حدود هزار لیتر شربت تهیه و توزیع می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اضافه کرد: در بخش درمان، اقلام مختلف دارویی از ایران تهیه شده و این بخش نیز همچون سایر بخش‌ها فعال بوده و خدمات درمانی بدون هزینه و کاملا رایگان انجام شده و داروی بیماران رایگان تامین می‌شود.

به گفته حجت الاسلام مجیدی، همچنین از فردا خدمات دندانپزشکی نیز در حد خدمات ابتدایی ارائه خواهد شد.

وی اضافه کرد: اقدام ویژه‌ای که امسال صورت گرفت، پخت نان در محل موکب است که روزانه حدود ۷ هزار قرص نان در این نانوایی توزیع می‌شود.

حجت الاسلام مجیدی بیان کرد: در حوزه فرهنگی نیز سخنرانی، مداحی، قرایت قران، اجرای گروه سرود توسط گروه سرود انتظار، تهیه و توزیع اقلام فرهنگی بین زوار اقدامات خوبی در حال اجراست و تمام این خدمات با حضور گسترده و فعالانه خادمین حسینی و به عشق سیدالشهدا صورت می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اوقاف و امور خیریه اربعین حسینی برپایی موکب اوقاف و امور خیریه استان قزوین حجت الاسلام مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد

دریافت 50 MB

به گزارش خبرنگار مهر، موکب عزاداری امام جعفر صادق (ع) با همت شهرداری بجنورد برپا شد.

کد خبر 6096165

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • ارزیابی آمادگی ۴۰۰۰ خانوار قزوینی برای مواجهه با مخاطرات
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا (ع) + فیلم
  • یادواره شهدای عملیات سیدالشهدا
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • هر فردی می‌تواند حساب بانکی خود را وقف کند
  • نزدیک به ۳ میلیارد تومان وقف پول انجام شده است + فیلم
  • موکب عزاداری شب شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد