Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی البرز گفت: دانشجویان البرزی از ۱۳ تا ۲۸ شهریور برای خدمت رسانی به زائران اربعینی در موکب حسینیه بعثت مهران حضور دارند.

بهنام نظری، معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، از اعزام دانشجویان برای خدمت رسانی به زائران اربعین به موکب حسینیه بعثت در مهران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نظری گفت: اولین اعزام دانشجویان جهادگر البرز در ۱۳ شهریور صورت گرفته که این دسته از دانشجویان تا ۲۰ این ماه در موکب حسینیه بعثت خدمت رسانی می‌کنند. دومین اعزام نیز از ۲۰ تا ۲۸ شهریور خواهد بود.

معاون عملیات جهادی بسیج دانشجویی البرز بیان کرد: در هر اعزام حدود ۲۵ نفر اعزام از دانشجویان جهادگر اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: خدمت رسانی در حوزه ماساژ درمانی، بادکش درمانی، اصلاح تغذیه، سبک زندگی اسلامی، درمان گرمازدگی، ویزیت پزشک عمومی، مامایی در صورت الزام و ارائه داروی رایگان از جمله خدمات جهادگران در موکب‌های مهران است.

نظری تصریح کرد: دانشجویان همچنین با پخش نماهنگ، مداحی، عزاداری، فضاسازی محیطی، تغذیه و تنظیف موکب، از زائران پذیرایی می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی البرز پیاده روی اربعین خدمت رسانی به زائران اربعین موکب مهران خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۴۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام

دهقان منشادی مدیرکل فرودگاه‌های استان یزد گفت: بعد از ۹ سال وقفه در پرواز‌های حج عمره، امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه اولین پرواز حج عمره با ۲۵۸ نفر به سرزمین وحی انجام شد.

وی افزود: این پرواز بعد از ۱۰ روز در ۱۷ اردیبهشت ماه به یزد باز خواهد گشت.

دهقان منشادیر ادامه داد: پرواز‌های حج تمتع نیز از نیمه خردادماه آغاز می‌شود و ۲۳ کاروان با ۱۳ پرواز به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۳۹ کاروان از گلستان برای مناسک حج تمتع اعزام می شوند
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی