Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:51:11 GMT

پیش بینی گردوخاک و باران خفیف در یزد

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۷۴۷۰۰

پیش بینی گردوخاک و باران خفیف در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، به نقل از پایگاه هواشناسی استان، احسان دهقانی اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی تا اواسط هفته جاری با نفوذ شار رطوبتی به استان، آسمان کمی تا نیمه ابری، در ساعات بعدازظهر و شب گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید با احتمال گردوخاک و احتمال بارش خفیف باران در ارتفاعات پیش بینی می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی روزهای یک‌شنبه و دوشنبه در ارتفاعات استان بارش پراکنده باران پیش بینی شده است.

رییس اداره شبکه پایش هواشناسی استان یزد با اشاره به این‌که روز شنبه افزایش نسبی دما را در استان شاهد هستیم تصریج کرد: در روزهای یک شنبه و دوشنبه موقتا کاهش دما را در طول روز در پیش داریم

وی ادامه داد: دمای امروز یزد از ۴۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد بالای صفر در نوسان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: هواشناسی یزد کاهش دما در یزد خبرهای یزد خبرگزاری فارس یزد بارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۴۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.
به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش باد‌های جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گردوخاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.
همچنین طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.
از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.
شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۶ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • پیش بینی افزایش ابر در استان مرکزی
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • پیش بینی خیزش گردوخاک محلی و موقتی در خوزستان/ باران در راه است
  • باران میهمان ارتفاعات جنوبی کرمان می‌شود
  • پیش بینی بارش باران درچهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور