Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@11:57:28 GMT

حمله سرمربی پورتو به منتقدان طارمی!

تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۹۷۴۷۱۰

حمله سرمربی پورتو به منتقدان طارمی!

تیم فوتبال پورتو بعد از باخت مقابل اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، امروز در لیگ پرتغال به مصاف تیم چاوس می‌رود. با این حال پورتو هنوز تحت تاثیر باخت برابر نماینده اسپانیا و اخراج مهدی طارمی قرار دارد.

طارمی در آن مسابقه در دقیقه ۸۱ اخراج شد و در نهایت پورتو با نتیجه ۱-۲ بازی را واگذار کرد. بعد از آن، هجمه و انتقادات گسترده‌ای از طارمی در پرتغال بابت تلاش برای گرفتن پنالتی، فریب داور و در نهایت گرفتن کارت زرد دوم شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئله تا جایی پیش رفت که سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از بازی با چاوس بخشی از گفتگوی خود را به طارمی و دفاع از این مهاجم ایرانی اختصاص داد.

وی درباره اینکه آیا انتقادات علیه طارمی روی عملکرد این بازیکن تاثیر می‌گذارد، تاکید کرد که کمپینی علیه مهاجم ایران وجود دارد. کونسیسائو گفت: شاید هدف این باشد. من وقت نداشتم شبکه‌های اجتماعی را ببینم، نمی دانم چه نوشته شده است.
سرمربی پورتو افزود: «یک فوتبالیست حرفه‌ای باید به این عادت کند، ما حقوق خوبی می‌گیریم پس باید انتقادات مثبت و منفی را بشنویم. یک کمپین کامل وجود دارد. من دیگر حرفی نمی زنم وگرنه مفسران دوباره سراغم می آیند.»

کونسیسائو تاکید کرد: «من به کشورهای دیگر نگاه می‌کنم و برنامه‌های بعد از بازی را دنبال می‌کنم. لذت بخش است. کسانی هستند که از شجاعت مربیان از نظر تاکتیکی صحبت می‌کنند، از بازیکنان صحبت می‌کنند… اینجا فقط در مورد چشمک سرجیو کونسیسائو صحبت می‌کنیم، مربی‌ای که کار سختی داد، آنچه به داور گفته شد...»

سرمربی پورتو سپس با کنایه ادامه داد: «مفسران و بازیکنان سابق و مربیان زیادی هستند که سعی می‌کنند در مورد فوتبال صحبت کنند، اما شاید صحبت در مورد این چیزها بیشتر به فروش می‌رسد (بیشتر خریدار دارد) پس بهتر است در مورد آن صحبت کنیم تا بازی؛ برخی از روی ناآگاهی، برخی دیگر به این دلیل که تقریباً مجبور هستند.»

کونسیسائو در ادامه به تمجید از مهاجم ایرانی خود پرداخت و گفت: «من همیشه با بازیکنان صحبت می‌کنم. همچنین با طارمی در مورد داده‌های جسمانی و شاخص‌هایی که از بازی دارد صحبت کردم که همیشه یک ورزشکار فوق العاده است. مثلاً او جزو سه نفر برتر از ورزشکارانی است که بیشترین سرعت را دارد. او برای چرخش توپ از خط هافبک در صدر مهاجمان ما قرار دارد.»

سرمربی پورتو گفت: «در این صحبت‌ها این نکته نیز وجود دارد که طارمی در کنار گلزن بودن، بازیکنی است که پاس گل‌های زیادی می‌دهد. این چیزی است که من با ورزشکارانم در مورد آن صحبت می‌کنم.»

بیشتر بخوانید: شرط کی‌روش برای انتخاب جانشین مدیر پرسپولیسی تنها بازیکنی که اسکوچیچ را فراموش نکرد/عکس دلیل رسمی انتقال بانوان به طبقه دوم ورزشگاه آزادی اعلام شد

۲۵۱۲۵۷

کد خبر 1672122

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مهدی طارمی بازیکن فوتبال سرمربی پورتو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۴۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

دانیله آدانی درباره وضعیت خط حمله نراتزوری در فصل آینده سری A گفت: لائوتارو مارتینس تاکنون چیز‌هایی از خودش نشان داده که به ندرت از ستاره‌ها می‌بینیم؛ مواردی، چون رد کردن پیشنهاد‌های تیم‌های بزرگی، چون بارسلونا و رئال مادرید. او می‌خواهد قراردادش با اینتر را تمدید کند و با رفتار خود نشان می‌دهد که پیراهن اینتر را دوست دارد.

مدافع پیشین اینتر که پنج بازی ملی در کارنامه دارد، در مورد اینکه علاوه بر مارکوس تورام، مهدی طارمی یا یوشوا زیرکزی هم می‌توانند زوج خوبی با مارتینس در خط حمله اینتر تشکیل بدهند، خاطرنشان کرد: تورام به‌عنوان یک مهاجم پُرتحرک، فضا‌ها را باز می‌کند و به نظرم هیچ‌یک از آن‌ها (طارمی یا زیرکزی) کار او را انجام نمی‌دهند.

طارمی در ۱۷۸ دیداری که برای پورتو به میدان رفته، ۸۸ گل و ۵۴ پاس گل به نام خود ثبت کرده و در فصل ۲۵-۲۰۲۴ به اینتر ملحق می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • طارمی کار تورام را انجام نمی‌دهد؛ او فضا‌ها را باز می‌کند
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • آندره ویاش بواش رئیس باشگاه پورتو شد
  • کلوپ: بین دو نیمه کمی گرد و خاک کردم!‏