Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مسعود مسعودی زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران، ضمن تسلیت ایام اربعین اظهار داشت: بسیج دانش‌آموزی و سازمان بسیج سازندگی لرستان در راستای برگزاری پویش همکلاسی مهربان سه همزمان با سراسر کشور اقدام به توزیع لوازم التحریر کردند.

وی با بیان اینکه ۳هزار و ۵۰۰  بسته لوازم التحریر آماده شده تا در اختیار فرماندهان حوزه‌های دانش‌آموزی قرار دهیم تا به دست نیازمندان برسد، افزود: هزار و ۲۰ بسته لوازم التحریر توسط حوزه‌ها توزیع شده و  هزار و ۳۰۰ بسته امروز توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسوول بسیج دانش آموزی سپاه لرستان بیان کرد: هزار و ۲۰۰ بسته لوازم التحریر بعد از شروع سال تحصیلی با سفر به مناطق دورافتاده، محروم و صعب العبور بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: ۳۲ هزار و ۵۰۰  دانش‌آموز نیازمند را در سراسر استان شناسایی کردیم که  تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی نیستند، تا امروز ۲۰ هزار و ۸۰۰ بسته لوازم التحریر را بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع کردیم. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسیج دانش آموزی لرستان توزیع لوازم التحریر بسیج سازندگی بسته لوازم التحریر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۹۷۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمد جمالی در آیین آغاز این طرح گفت: این طرح در راستای مهارت آموزی، شادابی و نشاط برای ۴ هزار و ۳۰۰ دانش آموز پایه ششم ابتدایی از امروز در استان اجرا می شود. وی از توجه دولت مردمی ایران قوی به مهارت آموزی دانش آموزان خبر داد و افزود: طرح شنا گامی برای تقویت سلامت جسمی و روحی دانش آموزان برای یادگیری بهتر است. معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان نیز گفت: این طرح از امروز برای ۲۳ مدرسه ابتدایی دختر و پسر در شهرستان بویراحمد رسما آغاز شد. فرشید کرمی افزود: طبق برنامه زمانبندی شده این طرح با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است. کرمی ادامه داد: در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده، گواهی مهارت شنا ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • پویش «مشهد مهربان»، عامل یکپارچه‌سازی اجتماعی مشهد مقدس
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار