Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@23:32:44 GMT

جاده چغادک به گورکات بهسازی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۰۰۰۸۴۴

جاده چغادک به گورکات بهسازی می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس صبح سه‌شنبه در نشست با نماینده دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی از بهبود وضعیت مسیرهای مواصلاتی در استان خبر داد و اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای افزایش ایمنی راه‌ها استفاده می‌شود.

وی ضمن تشریح وضعیت راه‌ها و بودجه‌های مرتبط بیان کرد: با توجه به منابع مالی محدود مسیر چاه تلخ به دلوار با احتساب دو بانده کردن جاده علی آباد و نیز مسیر دلوار به روستای باشی و نیز بهسازی جاده چغادک به گورکات را امسال در اولویت خود قرار می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: با توجه به منابع مسئولیت‌های اجتماعی و نیز اعتبارات وزارتخانه و پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی امیدواریم بتوانیم وضعیت این جاده‌ها را به حد مطلوب و انتظار مردم برسانیم.

مشکلات جاده‌ها موجب تصادفات جرحی و فوتی زیادی شده است

بخشدار دلوار در این نشست که اعضای شورای اسلامی بخش، برخی از شوراهای مناطق جنوبی و شمالی دلوار نیز حضور داشتند با اشاره به مشکلات عدیده جاده‌های بخش دلوار اظهار داشت: متأسفانه این کمبودها و نواقص موجب تصادفات جرحی و فوتی زیادی شده که این امر مطلوب بخشی مانند دلوار با این ظرفیت‌های مختلف نبوده و نیست.

عبدالرضا عالی پور افزود: درخواست می‌کنیم ترتیبی اتخاذ شود که به نحوی شایسته و در زمان محدود این مشکل برطرف شود و بخشی از مسیرهای تردد خصوصاً جنوب بخش دلوار بهسازی، تعریض و یا اتوبان شود.

بخشدار دلوار در ادامه بررسی و اختصاص بودجه لازم جهت مسیرهای جاده قدیم خیراندیش به دلوار، چغادک به گورکات، علی آباد به گورکات، یک طرفه کردن چاه تلخ به دلوار و جاده عالی چنگی به تل سیاه را نیز خواستار شد.

در این نشست اعضای شورای بخش دلوار و نیز شوراهای اسلامی مطالبی را در خصوص وضعیت جاده‌ها بیان کردند.

کد خبر 5588543

منبع: مهر

کلیدواژه: راهداری دلوار تنگستان اربعین 1401 اربعین حسینی مرز مهران زائران اربعین بوشهر زیرساخت های مرزی اربعین کرمانشاه مرز خسروی ویروس کرونا گرگان مرز شلمچه موکب آمار کرونا خراسان رضوی جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۰۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به خبرگزاری صداوسیما گفت: هشت هزار فقره تسهیلات برای بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی استان اختصاص یافته است.
عسگری افزود: تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ متقاضی برای دریافت تسهیلات مقاوم سازی به بانک‌های عامل معرفی شدند و متقاضیان و مالکان در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت می‌توانند با مراجعه به ادارات شهرستان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای دریافت این تسهیلات اقدام کنند.
از ۱۰۰ و شش هزار واحد مسکن روستایی استان تاکنون حدود ۶۰ درصد واحد‌ها بهسازی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان در شورای ششم اصفهان
  • تلاش برای بهسازی و توسعه باغ‌های بانوان اصفهان در شورای ششم
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • توسعه و بهسازی بزرگ‌راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • ارائه تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای نوسازی مسکن روستایی
  • وضعیت جاده آبیز به نوده بعد از سیلاب