Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-26@03:15:27 GMT

ممکن است محدودیت‌هایی در اینترنت اعمال شود

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۰۶۳۴۱۸

ممکن است محدودیت‌هایی در اینترنت اعمال شود

ایتنا - ​​​​​​​وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه در روزهای اخیر پهنای باند اینترنت کاهش پیدا نکرده است، گفت: بخاطر مسائل امنیتی و برخی از بحث‌هایی که این روزها وجود دارد، ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی تصمیم گیری و اعمال شود، ولی در کل ما کاهش باند نداشته‌ایم.

عیسی زارع پور  در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه به نظر می‌رسد در روزهای اخیر سرعت اینترنت کم شده و پهنای باند کاهش پیدا کرده است، تاکید کرد: پهنای باند کاهش پیدا نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما این موضوع را به صورت مستمر رصد می‌کنیم. بخاطر مسائل امنیتی و برخی از بحث‌ها که این روزها است، ممکن است گاهی اوقات محدودیت‌هایی توسط دستگاه‌های امنیتی تصمیم گیری و اعمال شود، ولی در کل ما هیچ کاهش پهنای باندی نداشته‌ایم و پهنای باند مورد نیاز کشور را به صورت روتین تامین می‌کنیم.

به گزارش ایتنا از ایسنا، وزیر ارتباطات در ارتباط با روند پیوستن دستگاه‌ها به پنجره ملی خدمات تصریح کرد: همانطور که می‌دانید تا آخر شهریور ماه دستگاه‌ها مکلف شده‌اند که پنجره خود را راه اندازی کنند و تا دیماه به پنجره خدماتی که وزارت ارتباطات راه اندازی می‌کند بپیوندند.

وی افزود: ما پنجره ملی خدمات را زودتر از موعد مقرر راه اندازی کردیم و چندین دستگاه نیز تا کنون به آن پیوسته‌اند. در واقع برخی از دستگاه‌ها علاوه بر اینکه پنجره خود را راه اندازی کرده‌اند به پنجره ملی نیز متصل شده‌اند.

وی افزود: برخی از دستگاه‌ها نیز خدمات خود را به صورت مستقیم از پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه می‌کنند.

زارع پور خطاب به خبرنگاران، گفت: تا الان که خدمت شما هستم حدود 60 دستگاه از طریق پنجره ملی خدمات خود را ارائه می‌دهند و حدود 30 دستگاه هم از قبل از طریق پنجره ملی مجوزها، خدمات خود را که عموما دادن مجوز هست ارائه کردند و چون پنجره ملی مجوزها به پنجره ملی خدمات متصل شده است، می‌توان گفت که اکنون حدود 90 دستگاه در پنجره ما حضور دارند و روند پیوستن دستگاه‌ها به این پنجره ادامه دارد. دیشب سازمان محیط زیست به این پنجره وصل شد، روز گذشته بانک مرکزی و این روند ادامه دارد و این پنجره می‌تواند مرجع تعامل دولت با مردم باشد.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: وزیر ارتباطات قطعی اینترنت پهنای باند پنجره ملی خدمات پهنای باند راه اندازی دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۶۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال

سرهنگ پیمان کرمی گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری از میدان امیرکبیر کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مازندران ممنوع می شود.

وی اضافه کرد: همچنین تردد وسایل نقلیه از مرزن آباد به سمت کرج و تهران از ساعاتی بعد با اعلام ماموران پلیس راه در محل به صورت یک طرفه خواهد شد.

کرمی افزود: همکاری رانندگان با مأموران پلیس راه و رعایت نکات ایمنی کاهش تخلفات و تصادفات را به همراه دارد.

رییس پلیس راه البرز یادآورشد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • انهدام ۲۱ باند زورگیر و قاپ زن در تهران
  • اینترنت اختصاصی  یا اختلالی؟
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • اینترنت خانگی 5G چیست؟
  • اینترنت اختصاصی یا اختلالی؟