Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-26@07:56:55 GMT

بازداشت چندروزنامه نگار و فعال سیاسی

تاریخ انتشار: ۲ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۰۷۵۵۱۴

امتداد نوشت: علیرضا خوشبخت روزنامه نگار و فعال سیاسی؛ زهرا توحیدی همسر وی و فعال سیاسی و همچنین هدی توحیدی نیز بازداشت شده‌اند. روح‌الله نخعی، روزنامه‌نگار نیز بازداشت شده است. ناطقان: امتداد نوشت: علیرضا خوشبخت روزنامه نگار و فعال سیاسی؛ زهرا توحیدی همسر وی و فعال سیاسی و همچنین هدی توحیدی نیز بازداشت شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح‌الله نخعی، روزنامه‌نگار نیز بازداشت شده است.

 

حمید رضا جلایی‌پور پدر محمدرضا جلایی‌پور نیز در کانال تلگرامش از بازداشت این جامعه‌شناس خبر داده است. او کارزاری برای توقف فعالیت گشت ارشاد در اینستاگرام راه انداخته بود.

 

همچنین محمدعلی کامفیروزی، وکیل الهه محمدی خبرنگار هم‌میهن خبر داده که روز گذشته (پنجشنبه) بعد از ظهر مأموران امنیتی با شکستن در، وارد خانه موکلش  شده و پس از تفتیش دو ساعته منزل، وسایلی مانند موبایل، لپتاپ، کتاب‌های مجوزدار، دست‌نوشته‌ها و اوراق هویتی او مانند کارت خبرنگاری را توقیف کرده‌اند.

 

روز گذشته نیز نیلوفر حامدی خبرنگار اجتماعی‌نویس این روزنامه بازداشت شد.

منبع: بیتوته
برچسب ها: بازداشت ، ناطقان ، روزنامه نگار ، توحیدی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازداشت ناطقان روزنامه نگار توحیدی نیز بازداشت شده روزنامه نگار فعال سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۷۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، وزارت خارجه چین نسبت به اتهام جاسوسی اتباع آلمانی برای این کشور واکنش نشان داد.

وزارت امور خارجه چین روز سه شنبه اعلام کرد که اتهام های آلمان مبنی بر بازداشت جاسوسانی که برای چین کار می کردند، بی اساس و فریبکاری سیاسی است.

وزارت خارجه چین از این کشور خواست تا از دروغ پراکنی علیه این کشور دست بردارند.

سفارت چین در برلین هم این اتهامات را رد کرده و از آلمان خواسته از اتهامات جاسوسی برای دستکاری سیاسی وجهه چین و بدنام کردن آن، دست بردارد.

سه آلمانی به اتهام جاسوسی برای چین بازداشت شدند. دادستان آلمان اعلام کرده این افراد از دو سال پیش، اطلاعات حساس را در اختیار دستگاه های اطلاعاتی چین قرار داده اند.

براساس اعلام دادستانی فدرال آلمان، پلیس این کشور جیان جی، دستیار یکی از نامزدهای حزب «آلترناتیو برای آلمان» در انتخابات پارلمان اروپا را به ظن جاسوسی در پرونده‌ای که «به شدت بغرنج» توصیف شده، بازداشت کرده است.

جیان جی از کارمندان ماکسیمیلیان کراه، نامزد مطرح حزب آلترناتیو برای آلمان در انتخابات ماه ژوئن پارلمان اروپا است. او به انتقال گزارش‌های مرتبط با مذاکرات و تصمیمات پارلمان اروپا به سرویس اطلاعاتی چین متهم است.

فرد بازداشت‌شده در بروکسل و همچنین درسدن در شرق آلمان سکونت دارد و به ادعای دادستانی این کشور، از شخصیت‌های اپوزیسیون چین نیز جاسوسی کرده است.

کد خبر 6086794

دیگر خبرها

  • مهاجرت فعال سیاسی و منتقد جنجالی ایرانی به کانادا؟
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • مقاومت سخت برای عزل وزیر اقتصاد؛ افاضات قبل از تکیه بر صندلی را ببینید | فیلم
  • پشت پرده مقاومت رئیسی برای عزل وزیر اقتصاد /همین افاضات برای برکناری آقای وزیر کافی نیست؟
  • عصبانیت شدید ارگان دولت از مطرح شدن نام رئیسی در برخورد با بی‌حجابی
  • نیازمند تشکیل مجلس قدرتمند و کارآمد هستیم
  • عصبانیت رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیس با بی‌حجابی
  • اجرای حکم یک روزنامه‌نگار
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت ۲۰ نفر از مدعیان فروش سوالات کنکوری + جزئیات | شناسایی ۳۰۰ فقره تارنمای فعال در این زمینه