Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@08:13:53 GMT

رسمی؛ محمد موسوی به لیگ برتر ایران بازگشت

تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۰۹۰۴۴۴

رسمی؛ محمد موسوی به لیگ برتر ایران بازگشت

به گزارش "ورزش سه"، سید محمد موسوی یکی از پر سر و صداترین بازیکنان والیبال طی یکی دو ماه اخیر بوده است. این ستاره والیبال ایران بعد از پایان رقابت های لیگ ملت ها و برای مسابقات قهرمانی جهان به تیم ملی دعوت شد تا بعد از مدتی وقفه دوباره به جمع ملی‌پوشان بازگردد.

با این حال در آخرین تمرین تیم ملی والیبال پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان محمد موسوی در تصمیمی غیر منتظره و عجیب اعلام کرد که قصد ندارد با تیم ملی راهی اسلوونی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره والیبال ایران دلیل این تصمیم خود را مشکلات فدراسیون و کمبود امکانات عنوان کرد.

بعد از پایان رقابت های ملی بحث درباره آینده سید محمد موسوی در بخش باشگاهی به اوج خود رسیده بود. موسوی فصل گذشته در مقطعی برای فنرباغچه ترکیه به میدان رفت و بعد از آن در قهرمانی پیکان در جام باشگاه‌های آسیا ایفای نقش کرد. با این وجود اکنون مشخص شده که او در این فصل لژیونر نخواهد شد و در لیگ برتر ایران توپ خواهد زد.

سید محمد موسوی در گفت و گوی کوتاه با ورزش سه و در پاسخ به این سوال که آیا اخبار پیرامون حضور او در نیان الکترونیک مشهد صحت دارد یا خیر گفت: "بله درست است، من در فصل جدید برای این تیم مشهدی به میدان خواهم رفت."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ایران محمد موسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۰۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو

تیم فوتبال النصر عربستان با حضور کریستیانو رونالدو دیداری دوستانه را با رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، کریستیانو رونالدو بعد از مدت‌ها به مادرید برخواهد گشت تا این‌بار با پیراهن یک تیم دیگر برابر رئال مادرید به میدان برود.

به نوشته باشگاه النصر ، النصر دیدار دوستانه‌ای را با رئال مادرید در افتتاحیه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جدید برگزار خواهد کرد تا کریستیانو رونالدو برابر هم‌تیمی‌های سابقش به میدان برود.

رونالدو اسطوره باشگاه رئال مادرید و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید ‌. او ۹ سال پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد و توانست عنوان‌ها و افتخارات زیادی از جمله ۴ توپ طلا  را با پیراهن کهکشانی‌ها به دست آورد و نام خود را برای همیشه در تاریخ باشگاه جاودانه سازد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پائز: والیبال ایران به صدر تیم‌های برتر رنکینگ جهانی والیبال بازگردد
  • رسمی؛ بازگشت کریستیانو رونالدو به برنابئو
  • رسمی: برنامه نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال اعلام شد
  • تثبیت صدرنشینی استقلال با بردی اقتصادی
  • تلخ و دردناک: قطب والیبال ایران سقوط کرد
  • تشییع پدر شهیدان موسوی فرد در اندیمشک
  • کمک «رزنده» به والیبال ایران در لیگ ملتها؟/ احتمال بازگشت ستاره‌های باتجربه به تیم ملی
  • پدر شهیدان «موسوی فرد» در اندیمشک درگذشت
  • درگذشت پدر شهیدان موسوی فرد در اندیمشک
  • رسمی | رئیس فدراسیون والیبال ایران انتخاب شد