Web Analytics Made Easy - Statcounter

قطعی اینترنت در ایران باعث گاف کمپین اکانتهای سعودی و آمریکایی در ایران شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ قطعی اینترنت در ایران باعث گاف کمپین اکانتهای سعودی و آمریکایی در ایران شده. به این دلیل که علی رغم عدم دسترسی به چند شبکه اجتماعی خارجی در ایران، کمپین سازی آشوبگران همچنان با آمار بسیار نا متعارف در حال رشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مثال رای به نظر سنجی یکی از فوتبالیستهای فراری به خارج از کشور در شرایط قطع اینترنت به ۸۰۰ هزار رای رسیده در حالی که همه کاربران فعال توییر فارسی کمتر از ۴ میلیون است!

  بررسی لایکها و رای ها در این پویش های رباتیک نشان می دهد بیش از ۷۰٪ این اکانتها با مخاطب صفر! و ساخته شده در ۲ ماه گذشته هستند. توییتر هم علی رغم شیوه همیشگی نه تنها با این اکانتها مقابله نکرده بلکه برعکس اکانتهای ایرانی را مسدود می کند.      بی بی سی فارسی برای لاپوشانی این گاف در گزارشی هدفمند از کاهش مشارکت در کمپین های ضد انقلاب خبر داده در حالی که این کمپین مطالبه #برخورد_قاطع با آشوبگران است که به دلیل قطعی اینترنت و عدم دسترسی کاربران داخلی کاهش داشته ولی به دلیل فراگیری همچنان داغ ترین موضوع توییتراست.    

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را بکار گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، منوچهر فتاحی امروز _ پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در نشست بررسی عملکرد شعب محاکم عمومی و انقلاب استان طی سال ۱۴۰۲ و برنامه ریزی بر اساس شاخص‌های سند تحول قضائی در سال جدید که با حضور رئیس کل دادگستری کرمانشاه و قضات محاکم عمومی و انقلاب این استان برگزار شد، اظهار کرد: دعوت به سازش طرفین دعوی در دستور کار قرار دارد.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد شعب این استان، افزود: طی سال گذشته با وجود همه کاستی‌ها، مشکلات، حجم بالای ورودی پرونده‌ها و سختی رسیدگی به آنها در مجموع عملکرد مطلوب و رو به رشدی داشتیم.

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمانشاه گفت: قضات بایستی در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش و تکریم ارباب رجوع و همکاران اداری حداکثر تلاش خود را به کار گیرند.

وی خطاب به قضات تاکید کرد: در اجرای شاخص‌های سند تحول قضائی و عملیاتی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشید.

فتاحی اظهار امیدواری کرد: محاکم عمومی و انقلاب این استان در سال جدید بر اساس شاخص‌های ابلاغی سند تحول قضائی عملکرد بهتری نسبت به سال گذشته داشته باشد.

کد خبر 750089

دیگر خبرها

  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • تشکیل کمپین آموزشی و مراقبتی‌های بهداشتی سالمندان در آبادان
  • تلاش محسن رضایی برای وحدت در جبهه انقلاب
  • قضات در راستای کاهش اطاله دادرسی، صدور آرای متقن، دعوت به سازش تلاش کنند
  • مردم مشکل جدی کمبود دارو دارند، دولت لاپوشانی می‌کند
  • آخرین وضعیت سرعت و قطعی اینترنت در اپراتورهای مختلف
  • رونمایی از پویش با انرژی در یزد
  • آماده پرتاب ماهواره برای دیگر کشورها هستیم/ پایگاه جدید فضایی ایران در چابهار دسترسی به مدارهای متوعی را فراهم می‌کند
  • (ویدیو) امکان تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت در ایران!
  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند