Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برکناری دراگان اسکوچیچ، شایعاتی در خصوص چند دستگی در تیم ملی مطرح شد، حال علیرضا جهانبخش در خصوص آن زمان صحبت هایی را مطرح کرده است...

 علیرضا جهانبخش بازیکن تیم ملی ایران اعتراف کرد در تیم ملی بعضی بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند، اما او تاکید دارد که اکنون شرایط فرق کرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت اتلتیک، علیرضا جهانبخش وینگر سابق برایتون که یکی از اعضای کلیدی تیم ملی ایران است در مورد اخراج دراگان اسکوچیچ سخن گفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان داشته است که جناح‌های طرفدار و مخالف اسکوچیچ در تیم ملی ایجاد شده بود.

جهانبخش گفت:

 برخی از بازیکنان رابطه خوبی با اسکوچیچ نداشتند. آنها از نحوه بازی او خوش‌شان نمی‌آمد، ولی برخی از بازیکنان رابطه بسیار خوبی با او داشتند. چیزهایی که اتفاق افتاد غیرحرفه‌ای بود. نمی‌توانم نامی را ذکر کنم اما افرادی خارج از تیم بودند که می‌خواستند از نظر تصمیم‌گیری و مسائل دیگر بر تیم ملی تأثیر بگذارند

وی ادامه داد:

متأسفانه بازیکنانی بودند که این موضوع را دنبال کردند که بسیار ناراحت کننده بود. ما به عنوان برخی از بازیکنان باتجربه تلاش کردیم تا آن جو را آرام کنیم. ما گفتیم بسیار خب، ما وسط و بدون موضع می‌مانیم، این تصمیم ما نیست. الان وقت به هم ریختن این چیزها نیست. خدا را شکر اکنون همه چیز آرام‌تر و آرام‌تر است.

او درباره حضور کارلوس کی روش در تیم ملی ایران نیز گفت:

ما هفت، هشت سال با او کار کردیم. او بازیکنان را خیلی خوب می‌شناسد و بازیکنان او را خیلی خوب می‌شناسند. او من را از سنین پایین وارد تیم ملی کرد و با بازی در دو جام جهانی رویای من را به واقعیت تبدیل کرد.

اخبار داغ 

کی روش خطاب به سرمربی سنگال: موهایم را بخاطر تو از دست دادم! سرمربی سنگال: تساوی مقابل ایران مرا نگران نمی‌کند؛ باید به کی‌روش امیدوار بود حضور در مهمانی پس از شکست برابر دانمارک، اولیویه ژیرو را به دردسر انداخت جیمی کرگر: هری مگوایر مانند یک خرگوشِ ترسیده بازی می کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا جهانبخش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۴۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود

نایب‌قهرمان پیشین المپیک، ملی‌پوش شدن کشتی‌گیرانی که در گزینشی بیشکک کسب سهمیه کردند را تصمیمی درست و عادلانه خواند. - اخبار ورزشی -

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره کسب دو سهمیه المپیک از سوی آزادکاران ایران در مسابقات گزینشی آسیایی اظهار داشت: همه کشورهای آسیایی می‌خواستند در این میدان که قطعاً از گزینشی جهانی راحت‌تر است، کسب سهمیه کنند و همین رقابت حساسی را بین کشتی‌گیران ایجاد کرده بود. خصوصاً اینکه هرچه زودتر هر تیمی سهمیه‌های خود را کامل کند، زمان بیشتری برای اجرای برنامه آماده‌سازی المپیک دارد. کار به گزینشی جهانی بکشد، به مراتب همه چیز سخت‌تر خواهد شد. کسب دو سهمیه المپیک در 3 وزن باقی‌مانده، کار ارزشمندی بود. انصافاً رسیدن به سهمیه المپیک در 57 کیلوگرم آسیا سخت است.

وی ادامه داد: در دو وزن 74 و 97 کیلوگرم هم سخت بود اما بچه‌ها خوب کشتی گرفتند و امیدوارم نماینده 57 کیلوگرم ایران در مسابقه گزینشی بعدی هر کشتی‌گیری که هست، بتواند سهمیه بگیرد و کشتی آزاد با 6 سهمیه به المپیک برود.

رضایی در رابطه با اینکه پیش از این عنوان شده بود هر کسی سهمیه بگیرد خودش به المپیک خواهد رفت و آیا این تصمیم درستی در رابطه با این اوزان بود؟، گفت: به نظر من حرف درست و عادلانه‌ای بود چرا که بقیه کسانی که مدعی این وزن هستند در مسابقات مختلف محک خوردند و مورد ارزیابی قرار گرفتند، نه اینکه اینها بچه‌های تهران بودند، در مورد هر کشتی‌گیری که بود، از نظر من تصمیم درستی گرفته شد. بحث تهران و مازندران و بقیه استان‌ها نیست، اینها همه بچه‌های ایران هستند. اینکه عنوان شد هر کسی سهمیه بگیرد خودش هم به المپیک می‌رود، انگیزه خوبی برای بچه‌ها شد.

سرمربی تیم بزرگسالان تهران در رابطه با یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا که به عنوان کشتی‌گیران تهرانی قرار است در المپیک کشتی بگیرند، خاطرنشان کرد: هر دو خوش درخشیدند و کشتی‌های خوبی در بیشکک گرفتند. برای هر دو نفر آنها و سایر ملی‌پوشان آرزوی موفقیت در پاریس را دارم.

وی درباره با اینکه چقدر برای امیرعلی آذرپیرا شانس مدال المپیک قائل است، گفت: او در این چند سال خیلی رو به جلو و پیشرفت بوده، یک مقدار باید از احتیاطش کم کند و قطعاً در همین رابطه کادرفنی تیم ملی با او صحبت خواهد کرد. اگر هجومی‌تر کار کند، با فیزیک خوبی که دارد، می‌تواند نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ در مورد انتقادات هواداران: رابطه ما عالی است!
  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • رضایی: المپیکی شدن امامی و آذرپیرا تصمیم درست و عادلانه بود
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • علیرضا دبیر:زخم زبان چیز خوبی نیست!
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • وحید شمسایی: گام اول را با صعود به جام جهانی برداشتیم
  • عسگری: همدلی بزرگان تهران به ۲ ملی‌پوش پایتخت منتهی شد
  • سرمربی علیرضا جهانبخش در آستانه هدایت لیورپول؛ جانشین یورگن کلوپ کیست؟