Web Analytics Made Easy - Statcounter

قصاب هستم و گاهی‌اوقات به دلیل مشکلات مالی، مسافرکشی می‌کنم که چندی قبل، زن جوانی را به عنوان مسافر سوار کردم و با وی آشنا شدم ... - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، 21 تیر ماه سال جاری، رسیدگی به پرونده قتل یک مرد جوان با ضربات چاقو در خانه‌ای در محله جوادیه تهران در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحقیقات ابتدایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی نشان داد، مقتول به دلایل نامشخصی توسط 2 مرد با ضربات مهلک چاقو به قتل رسیده و عاملان این جنایت پس از ارتکاب جرم با موتورسیکلت به مکان نامعلومی متواری شده‌اند.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات جنایی متوجه دوربین‌های مداربسته صحنه جرم شده بودند به بازبینی لحظه به لحظه فیلم آن پرداختند  و پلاک موتورسیکلت را شناسایی کردند؛ بدین ترتیب با دستور بازپرس جنایی، جسد مقتول برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و کاراگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تحقیقات گسترده را برای شناسایی و دستگیری 2 مرد جنایتکار کلید زدند.

تحقیقات توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه داشت تا اینکه صاحب موتورسیکلت، موردنظر شناسایی و مخفیگاه وی در جنوب تهران ردیابی شد؛ همین سرنخ کافی بود تا مرد جوان دستگیر و به دایره ویژه قتل پلیس پایتخت منتقل شود.

متهم پس از انتقال به اداره دهم  در بازجویی‌های فنی، هدف تحقیقات قرار گرفت؛ وی در ابتدا منکر قتل بود اما درخصوص زمان ترددش هنگام وقوع جنایت اظهارات ضد و نقیضی را به زبان آورد که همین موضوع نشان می‌داد مرد جوان در این پرونده قتل نقش داشته است.

متهم پس از چند جلسه بازجویی، بالاخره لب به اعتراف باز کرد و به جرم قتل مرد جوان با همدستی دوستش اعتراف کرد و گفت: قصاب هستم و گاهی‌اوقات به دلیل مشکلات مالی، مسافرکشی می‌کنم که چندی قبل، زن جوانی را به عنوان مسافر سوار کردم و با وی آشنا شدم.

وی گفت: زن جوان پس از چند روز آشنایی، ادعا کرد که چند سال قبل ازدواج کرده و همسرش وی را  هدف ضرب و جرح قرار می‌دهد که در ادامه زن جوان از من درخواست کرد شوهرش را از سر راه بردارم و کلید خانه‌اش را در اختیارم قرار داد!

متهم ادامه داد: برای انجام این کار از دوستم درخواست کمک کردم که در ادامه با برنامه‌ریزی دقیق که داشتیم با موتورسیکلت راهی خانه مقتول در محله جوادیه شدیم و پس از کمین 30 دقیقه‌ای وی را با ضربات مهلک چاقو به قتل رساندیم.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، همدست مرد جوان و همسر مقتول را نیز در عملیات‌های جداگانه دستگیر و برای تحقیقات به دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت منتقل کردند.

به گزارش تسنیم، تحقیقات از 3 متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی ادامه دارد.

دستگیری 2 مرد جوان به دلیل فوت دوست قدیمی!دستگیری قاتل مردخیاط در صحنه جرم + عکس

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مرد جوان زن جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۰۹۷۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری

۲۸ فروردین ماه امسال، کشف جسد مرد جوانی در قهوه‌خانه‌ای در شهری ری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، گزارش داده شد.

با اعلام این خبر، تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و جسد مرد جوان اهل کشور افغانستان را مشاهده کردند که گلویش با چاقو بریده شده بود؛ بررسی‌های اولیه هم نشان می‌داد قاتل پس از ارتکاب جنایت تمام قلیان‌های موجود در قهوه‌خانه را شکانده است.

کارآگاهان که در جریان تحقیقات میدانی متوجه دوربین‌های مداربسته اطراف صحنه جرم شده بودند، به بازبینی آن پرداختند که مشخص شد، کارگر قبلی قهوه‌خانه به نام مــالک با نقشه قبلی از در ورودی وارد و پس از چند دقیقه با لباس و دستانش خونی از محل جنایت خارج شده است.

در نخستین گام صاحب قهوه‌خانه، هدف تحقیق قرار گرفت و به تیم جنایی گفت: مــالک در گذشته اینجا کار می‌کرد، اما به دلیل مشکلاتی که داشت، اخراجش کردم و مقتول از فردای آن روز در قهوه‌خانه مشغول به کار شد که او کینه به دل گرفت و دست به این جنایت زد.

پس از پایان تحقیقات میدانی در صحنه جرم، کارآگاهان ماموریت یافتند تا با اقدامات اطلاعاتی گسترده ابتدا مخفیگاه مرد جنایتکار را شناسایی و سپس نسبت به دستگیری وی اقدام کنند.

جسد مقتول برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه دارد.

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • بازگرداندن پسر بچه ۳ ساله به آغوش مادر
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • قتل فجیع کارگر قهوه خانه در شهرری
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • دستگیری قاتل فراری جوان محلاتی
  • کشف جسد زن ۵۹ ساله در تالش
  • قتل آتشین پدر در خواب با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دخترش
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!