Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@20:17:40 GMT

علت کتک خوردن آتش نشانان زاهدانی چه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۱۲۸۱۲

علت کتک خوردن آتش نشانان زاهدانی چه بود؟

شهردار زاهدان با بیان اینکه اغتشاش‌گران اجازه خاموش کردن آتش پاساژها و مغازه‌های مردم را ندادند، گفت: تروریست‌ها آتش‌نشانان را ضرب و شتم کردند.

به گزارش مشرق، محمد امیر براهویی شهردار زاهدان شامگاه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اشاره به حجم خسارات تروریست‌ها و اغتشاش‌گران به اموال عمومی اظهار داشت: شهرداری نهاد عمومی، غیردولتی و مربوط به خود مردم است و امکانات و ماشین‌آلات مربوط به مردم بوده که از محل عوارض خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمله به امکانات شهری اتفاقی نادر و عجیب بود که باورکردنی نیست، بیان کرد: در هیچ جایی هیچ‌وقت به ماشین امدادی تعرض نمی‌شود اما دیروز ایستگاه‌های آتش‌نشانی ما را به آتش کشیدند و ماشین‌های آتش‌نشانی را آتش زدند.

تعدادی از ماشین‌های جمع‌آوری زباله را آتش زدند!

شهردار زاهدان با بیان اینکه آتش‌نشانان ما را ضرب و شتم کردند، یادآور شد: ۴ دستگاه ماشین آتش‌نشانی به‌طور کامل در آتش سوخت و اگر الآن آتش‌سوزی شود نمی‌توانیم به‌طور مناسب به مردم خدمات بدهیم.

وی با بیان اینکه هیچ شهروندی به شهر خودش تعرض نمی‌کند، بیان کرد: در بحث پسماند در سطح شهر در بسیاری از قسمت‌ها مخاطره بهداشتی ایجاد می‌شود چراکه تعدادی از دستگاه‌های جمع‌آوری زباله را آتش زدند.

براهویی یادآور شد: با کمبود ماشین مواجه هستیم و نمی‌توانیم در برخی مناطق زباله مردم را جمع کنیم و برخی از مناطق شهری را نتوانستیم پاک‌سازی کنیم.

اغتشاش‌گران اجازه خاموش کردن آتش را ندادند

وی با اشاره به آتش‌سوزی شب گذشته در پاساژهای مردم عنوان کرد: ما دیشب پنج دستگاه ماشین به محل اعزام کردیم اما اغتشاش‌گران اجازه خاموش کردن آتش را ندادند، اگر اجازه می‌دادند می‌توانستیم آتش مغازه‌ها و پاساژهای مردم را خاموش‌کنیم اما به دلیل اغتشاشات و تخریب ماشین‌های آتش‌نشانی اموال مردم سوخت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت آتش نشانان شهردار آتش نشانی آتش نشان شهرداری زاهدان سیستان و بلوچستان اخبار حوادث حوادث اغتشاش خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اغتشاش گران آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۱۲۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در زمستان پیاز سبز بخورید!

مصرف سبزیجات به طور کلی دارای فواید غیر قابل اجتناب بسیاری برای سلامتی است، از جمله پیاز سبز که گنجینه ای از ویتامین ها و مواد مغذی مورد نیاز بدن به خصوص در فصل زمستان است، وقتی پیاز سبز در رژیم غذایی گنجانده شود چه اتفاقی برای بدن می افتد؟

- تقویت سیستم ایمنی بدن

پیاز سبز یا همان پیازچه حاوی درصد بالایی از آنتی اکسیدان است که سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و از بدن در برابر بیماری های مرتبط با زمستان مانند سرماخوردگی و آنفولانزا محافظت می کند.

- تقویت دستگاه گوارش

از آنجایی که پیاز سبز حاوی درصد بالایی از فیبر است، آن را به گزینه غذایی عالی برای افرادی که از سوء هاضمه و مشکلات گوارشی رنج می برند تبدیل می کند، بنابراین باید به طور مداوم آن را مصرف کنید.

- رهایی از اضافه وزن

پیاز سبز کالری کمی دارد، بنابراین خوردن آن هنگام پیروی از یک رژیم غذایی با هدف رهایی از وزن اضافی گزینه بسیار خوبی است و از شما در برابر چاقی و افزایش وزن محافظت می کند.

- آنتی باکتریال

پیاز سبز حاوی عوامل ضد باکتریایی است؛ بنابراین خوردن آن در فصل زمستان احتمال ابتلا به سرماخوردگی و آنفولانزای مرتبط با این فصل را کاهش می دهد.

- تنظیم سطح قند خون

بسیاری از مطالعات پزشکی تأیید کرده‌اند که خوردن پیاز سبز به کاهش احتمال افزایش قند خون کمک می‌کند و این آن را به انتخابی عالی برای دیابتی‌ها تبدیل می‌کند، زیرا برای تنظیم سطح قند خون مفید است.

* مجله سلامتی

دیگر خبرها

  • در زمستان پیاز سبز بخورید!
  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • ورود مار سمی به کارگاهی در تهران | تماس کارگران وحشتزده با آتش‌نشانی
  • سه دستگاه ماشین آتش‌نشانی روز دنیا به شهرک شکوهیه تحویل شد
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • فیلم| خاک خوردن ۱۱ ساله قطعه نایاب ناوبری هواپیما!
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • روز یادبود آتش‌نشانان ۱۴۰۳ +تاریخچه و پوستر Firefighters’ Memorial Day