Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بیتوته»
2024-05-08@13:54:35 GMT

ساپینتو دو جلسه محروم شد

تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۶۱۱۴۲۰۷

ساپینتو دو جلسه محروم شد



سرمربی تیم فوتبال استقلال به دلیل دریافت کارت قرمز و رفتار ناشایست در بازی با گل گهرسیرجان دو جلسه از همراهی تیمش محروم است.

به گزارش فارس، ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال در دقایق پایانی مسابقه با گل گهرسیرجان از داور کارت قرمز گرفت و از روی نیمکت تیمش اخراج شد. بعد از این اتفاق او با رفتاری زشت و زننده به سمت داور حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوریکه یکی دو نفر از نیمکت نشینان استقلال سعی در آرام کردن این مربی داشتند.

با توجه به کارت قرمزی که سرمربی استقلال گرفت، ساپینتو در بازی با فولاد خوزستان از هفته هشتم لیگ برتر محروم است. از سویی دیگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بعد از بازی این تیم با ملوان علیه سرمربی استقلال رایی به شرح زیر صادر کرد: «ضمن تذکر به باشگاه ملوان به جهت مشخص نمودن جایگاه مناسب برای خدمتگذاران عرصه فوتبال، این حرکت سرمربی استقلال تخلف و مصداق رفتار غیر ورزشی و نقض اصول کلی رفتار و مشمول مواد ۵۱ و ۶۴ مقررات انضباطی محسوب می‌شود.

لذا اعضای کمیته انضباطی ریکاردو ساپینتو را طبق مواد ۹۳ و ۹۴ و به جهت عذرخواهی ایشان پس از بازی، به مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی از مسابقات رسمی به فوتبال و به مدت یک سال محکوم کرد و در صورتی که در مدت زمان تعلیق مرتکب هرگونه تخلف دیگری شود محرومیت تعلیقی وی به اجرا درخواهد آمد.

رای صادره در خصوص محرومیت تعلیقی قطعی و درخصوص جریمه تعیینی، ظرف مدت یک هفته از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نظر کمیته استیناف است.»

به این ترتیب سرمربی استقلال یک جلسه محرومیت تعلیقی اش هم اجرا خواهد شد و او دو جلسه از همراهی استقلال محروم است. یعنی هم درهفته هشتم و هم در هفته نهم مقابل ذوب آهن اصفهان روی نیمکت استقلال غایب خواهد بود.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۶۱۱۴۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ بیست و سوم در حال اتمام است و تیم ها به دنبال این هستند تا بتوانند با جذب نفرات مورد نظر برای فصل آینده تیمی پرقدرت را در لیگ بیست و چهارم روانه بازی ها کنند.

جواد نکونام که به دلیل عدم جذب بازیکن و اتفاقاتی که بین او و مدیرعامل استقلال افتاد، فصل بسیار سختی را پشت سر گذاشت و نتوانست در طول فصل نفرات مورد نظرش را جذب کند، به دنبال این است تا بتواند با شرایط موجود و اتفاقاتی که در استقلال رخ داده لیست نفرات مورد نظر را به اعضای هیات مدیره داده تا آنها هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان مورد نظر نکونام اقدام کنند.

قرار است هفته آینده جلسه ای میان اعضای هیات مدیره و سرمربی استقلال برگزار شود و در این جلسه نکونام لیست نفرات مورد نظر را به باشگاه ارائه کند تا هر چه زودتر نسبت به جذب بازیکنان جدید اقدام شود. البته نکونام در زمان خطیر لیستی را به مدیرعامل سابق استقلال داده بود اما با توجه به شرایط جدید و کنار رفتن خطیر، باید لیست جدید مجددا به اعضای هیات مدیره ارائه شود.

سرمربی استقلال امیدوار است که با تغییرات صورت گرفته در مجموعه استقلال و مالکیت هلدینگ خلیج فارس شرایط به گونه ای فراهم شود تا باشگاه بتواند نفرات مورد نظر کادر فنی را جذب کرده تا استقلال در فصل آینده مشکلات لیگ بیست و سوم را نداشته باشد.

کد خبر 6100370

دیگر خبرها

  • جلسه اعضای هیات مدیره با سرمربی تیم استقلال
  • وینگر فولاد مقابل استقلال محروم نیست
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • چشمی و حردانی محروم شدند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • ادعای عجیب مورایس درباره لیست تیم ملی فوتبال + جداول
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت